Smrt číhá v temnotě

Smrt číhá v temnotě: 7 BBY

Kdo se zúčastnil: Deek, Wyrrgy, Kody-Kann Tonewy, Pacclo Piccazso, Voh-Jin Sanseator Misto
Místo určení: Divoký vesmír, sektor Trilon, souhvězdí Tarla’mito, planeta Bor-latos II

Stručný děj:
Následujících několik měsíců trávili ve Svatém Un-Atlu. Deek se mezi tím staral o chod Tetragonu a Wyrrgy podstoupil několik dalších operací, při kterých se mu snažili dát dohromady plíce. Kodymu vypadaly z hlavy všechny vlasy, krom pár fleků, raději si oholil celou hlavu.
Pacclo monitoroval situaci v Impériu a Voh-Jin se kvůli přísnému režimu v nemocnici dost nudil, a tak bloumal komplexem a těšil se, až je propustí. Od několika pacientů slýchával šeptem vyprávěné báchorky, že v nemocnici po nocích chodí smrt a ty, které vezme, již nikdo nikdy nespatří. Anaby se stále ještě neprobrala z koma.

11.11. 7 BBY
Voh-Jin se probudil v noci noční můrou, ve které ho zoufale Anaby prosila o pomoc. Nedalo mu to a jde ji zkontrolovat na její pokoj. Když tam však přišel, její lůžko bylo prázdné. Potemnělé chodby byly plné stínů a Síla na něj křičela, že Anaby je ve smrtelném nebezpečí. Pobíhal po nemocnici a hledal svou kamarádku, zburcoval i ostatní, ale po Anaby se slehla zem.
Druhý den, když se po ní ptal Vrchní sestry, mu bylo odpovězeno, že dostala uprostřed noci mrtvici a zemřela. Voh-Jin jejím slovům nevěřil a jeho žádost, aby mohl vidět tělo, byla zamítnuta. Dostal nějaké léky na uklidnění a dále se jeho blábolením nikdo nezabýval.
Ostatní truchlili nad ztrátou Anaby a modlili se za klid její duši.

31.12. 7 BBY
Den Života, ve Svatém Un-Atlu se slavil tento galaktický svátek jak jen to v nemocničních podmínkách šlo. Kody měl být už za pár dní propuštěn a Wyrrgy už dokázal dýchat bez přístrojů - protože to pro něj bylo ale náročné a bolestivé, používal dýchací masku. Pacclo zajišťoval spojení s Deekem a Voh-Jin byl stále sžírán, pro něj, nevyjasněným úmrtím Anaby.
Od její smrti ho každý den pronásledovaly ty samé noční můry, teprve před pár dny ustaly. Celou to dobu potají prověřoval nemocniční báchorky a po nocích se plížil chodbami připraven objasnit jeho záhadu. Celou dobu bez výsledku, až do této noci.

23:15 Všichni slavili nadcházející začátek nového roku, Voh-Jin procházel chodbami nemocnice, když v tom zaslechl tichý výkřik utnutý v zárodku. Šel z pediatrie, kam okamžitě vpadl - v nemocničním županu už přes měsíc nosil svůj světelný meč. Uvnitř pokoje bylo prázdno, ale od ještě teplé postele vedla mokrá cestička od odtržených kapaček.
23:27 Voh-Jin následoval stopy až k jedné ze zdí, kde stopa končila. Proklepáním zdi odhalil tajné dveře. Nebyl čas o tom povědět ostatním. Z kapsy vytáhl meč a Silou otevřel dveře. Uvnitř byl nemocniční výtah směřující hluboko pod zem. Výtah zrovna jel dolů. Mečem si Voh-Jin vytvořil otvor do výtahové šachty a neohroženě se vrhl po servisním žebříku dolů.
23:30 Přistál na střeše výtahu, dostal se do něj a přes dveře do dlouhé chodby, lemované po stranách dveřmi. Voh-Jin do místností nahlížel a nacházel v nich mnoho lékařského vybavení, kterému nerozuměl, ale také několik nádrží s pro něj neznámými bytostmi uvnitř.
23:50 V jedné místnosti našel ortolanskou holčičku, která byla paralyzována nějakou drogou na lůžku a která na něj křičela pohledem, aby ji pomohl. Slíbí jí to, ale prozatím ji nechal tam kde byla a pokračoval.
00:01 Ve velkém sále, do kterého se zrovna dostal, podle všeho probíhaly nejrůznější pokusy na živých bytostech. Byly jich tam desítky a na jednom z nich ležela i Anaby, mrtvá, ne více jak pár dní. Uprostřed toho všeho spatřil muže, který za tím vším bez pochyby, díky řeznické zástěře a lebeční pile v rukách, stál. Když si Voh-Jina všiml, bez skrupulí na něj zaútočil červeným světelným mečem. Sullustan aktivoval svou čepel a měl co dělat, aby se zcela nepoddal hněvu a nenávisti.
00:10 Souboj to byl intenzivní, ale Voh-Jin v něm s každým úderem, každým Silovým útokem či obranou získával víc a víc navrch. Neznámá postava si toho byla vědoma a když už to pro ni vypadalo hodně bledě, Silově po Voh-Jinovi hodil několik lůžek s pacienty a ztratil se v úprku.

Voh-Jin zůstal sám, ujistil se, že všichni žijící pacienti jsou v pořádku a společně s nimi, ortolanskou holčičkou a tělem Anaby se vrátil zpět vzhůru. Tam o svém zjištění spraví noční směnu nemocnice a také Kodyho s Pacclem a Wyrrgym. Přivolaná policie začla celý případ řešit.
Zasažení zjištěním, že Anaby byla zavražděna, a také z Voh-Jinovo paranoi, že v tom zaměstnanci nemocnice jedou taky, vzali své věci, opustili Svatého Un-Atlu a ubytovali se v hotel, ze kterého je za dva dny vyzvedl Deek a odlétěli pryč. Ve zprávách se o Voh-Jinově děsivém odhalení nezmínili ani jednou.