Siona

Siona byla Arkaniánka a temná Jedi, učednice a později i družka Taca Donose.

Historie

Vychovával ji Řád Jediů v Chrámu na Coruscantu, ale dva roky před začátkem války klonů se do ní zamiloval její mistr a oba ze strachu uprchli. Živili se přepadáváním nákladních lodí v sektoru Chommell, nejdřív jako součást neznámé organizované skupiny, později na vlastní pěst. Při jednom takovém přepadu je zachytila skrytá bezpečnostní kamera a po jejich stopě byli vyslání mistři Woallc Con-Denyzz a Champbacca s učednicemi, nicméně tento lov pro ně neskončil úspěšně a Taco ani Siona nebyli nikdy dopadeni. Našel je až Darth Sidious, který jim slíbil nějaké ty výhody výměnou za poslušnost a od té doby je posílal plnit svou vůli. Ke konci války přišla se starším temným Jediem do jiného stavu.
Krátce po vydání rozkazu 66 byla Siona pověřena nalezením a likvidací mistra Yody na Kashyyyku, ale místo něj našla nexus Síly ve staré akademii u Ittummi a byla tam zabita, když mistr Champbacca přesměroval jemu určený přísun blesků od jejího mistra právě do ní. Její světelný meč využil v následujícím souboji a později si ho nechal.