Silver Tongue

Silver Tongue byla série osobních stíhaček mistra Champbaccy. Všechny nafasoval v Chrámu Jediů na Coruscantu a vybavil je stříbrným nátěrem, většina jich byla nějakým způsobem upravená.

Jednotlivé stroje

První, řada Delta-4

Nafasován v Chrámu v roce 60 BBY, upraven jen minimálně. Champbacca s ním létal během doby, kdy byl učedníkem mistra Koona, a později si ho vzal na Bespin, kde byla stíhačka většinu času zakonzervovaná v soukromém hangáru v Oblačném městě.
V roce 39 BBY, patnáct let poté, co byla série Delta-4 stažena z výroby, se po drsné cestě zpátky na Coruscant rozpadl a byl nahrazen novějším modelem.

Druhý, řada Delta-5

Nafasován v Chrámu v roce 39 BBY, krátce před cestou na Alaris Prime. Byl vybaven několika optimalizacemi výkonu a drobnými vylepšeními, s nimiž rytíři pomáhal Neva Habili, ale stále postrádal integrovaný hyperpohon.
V roce 36 BBY ho rytíř použil v bitvě s flotilou Černého slunce a podařilo se mu bez úhony sestřelit stíhačku Vintu Skaara. V roce 32 BBY s ním krátce po bitvě o Naboo navštívil koncert Ding Dong Dugs na Malastare a ráno už ho nenašel.

Třetí, řada Delta-6

Nafasován jako zbrusu nový v roce 32 BBY, načež ho Wookiee jako čerstvý mistr upravil specificky tak, aby byl vhodný na delší pobyty mimo Chrám, což zahrnovalo i integrovaný hyperpohon na úkor štítů.
Champbacca ho využíval během cestování s Jessicou, v roce 29 BBY v něm letěl na Kashyyyk a přišel o něj v roce 26 BBY.

Čtvrtý, řada Delta-7

Nafasován v roce 26 BBY, opět vybaven integrovaným hyperpohonem. S tímto modelem letěl mimo jiné navštívit chrchelské lihovary, později prověřit aktivity Hutta Somro na Nar Shaddaa a ještě později do bitvy o Geonosis, kdy se mu do kufru vpašoval Dexter Jones.
Naposledy ho použil při cestě na Naboo krátce po zrekvírování enklávy na Miu Leptonis IV. Stíhačku následně poslal po astrodroidovi zpátky do Chrámu, kde byla po jeho odchodu z Řádu recyklována.

b_232420.jpg