Silver Fletcher

„A já si udělám asi dobrého kamaráda.”
- Chlouppek jde ukrást Silver Fletcher

Silver Fletcher byl luxusní pětidveřové vznášedlo série Celestial Marquee 500, které patřilo donu Morrelo. Bylo schopné krátkých výstupů do vesmíru, mělo retro řadící páku a pedály a jeho senzory byly tak nadstandardní, že dokázaly odhalit zaměření vznášedla zbraňovými systémy. Díky přehlédnuté softwarové chybě však bylo po každém restartu zapalování potřeba restartovat i celý operační systém.

Historie

Silver Fletcher byl vyroben v sérii pouhých deseti kusů, z nichž čtyři skončily u nejbohatších hráčů Rakhuuun Red Wings, u příležitosti pětistého výročí rakhuuunských závodů na výrobu luxusních vznášedel a byl tedy nejen luxusní, ale i náležitě výroční a ještě náležitěji drahý. Don Morrelo si jej přesto koupil, protože mu zrovna vyšel obchod s kashyyyckou kokou a taky potřeboval dát nějak najevo, že je někdo.
V roce 19 BBY si vznášedlo půjčila jeho dcera Merrta, která v doprovodu dvou osobních strážců zamířila do Rwookrrorro na nákupy. Přistáli na parkovišti u nočního klubu a o vznášedlo tam přišli, neboť ho ukradl Demonbacca, který v něm obratem společně s Champbaccou, Simbaccou a Šedým Šumem vyrazil zachránit Jessicu Karnis z republikového Venatoru Agler na oběžné dráze. Záchrana se zdařila, tým nabral ještě mistra Denyzze a následně málem zahynul, když vznášedlo odmítalo během bombardování lodi soustředěnou republikovou flotilou nastartovat. Oprava se však zdařila, skupina s pomocí Síly domanévrovala k Jolly Jediovi a dostala se i se vznášedlem do bezpečí na Miu Leptonis IV.
V následujících letech posílil Silver Fletcher vozový park enklávy a Neva Habili do něj dokonce z nudy namontoval hypermotory, takže když v roce 15 BBY došlo k exodu akademiků, mohli na něm velmistr a Sagwen Aisling vyrazit na Alaris Prime. Jeho další osud není znám, ale není tak docela vyloučené, že si ho Sagwen nechala.