Sifala, nový šéf

Sifala, nový šéf: 10. 10. 7 BBY
Kdo se zúčastnil: Asyrk Aatashu, Chlouppek, Ještěrka, Scary, Snowflejk
Místo určení: Vnější okraj, sektor Gaulus, Ryloth

Stručný děj

Uběhlo několik dní a náhle byli jeden po druhém jednoho rána obklíčeni několika lovci a dostali možnost jít s nimi buď po dobrém, nebo po zlém. Kdyby je chtěli zabít nebo předat Impériu, tak by se jich neptali, a tak hrdinové zvolili první možnost a na palubě jejich ukořistěné lodi z Kesselu byli převezeni neznámo kam.
Napojili se na velkou vesmírnou loď Lucky Shot a došlo jim, že mají co do činění s velkou organizací, se kterou si není radno zahrávat. Nikdo s nimi nezacházel jako s vězni, ale bylo jím dostatečně jasné, že pokud se o něco pokusí, nebudou se bát proti nim zakročit.
Byli předvedeni před růžovou Twi’lečku, která jim byla představena jako Sifala.

Dozvěděli se od ní, že loď, ve které doteď létali, patří jí a že její původní posádka byli její zaměstnanci.
Popravdě ji ke své obhajobě popsali, k čemu vlastně došlo a že nebylo jejich úmyslem nikomu z nich ublížit, ale neměli jinou možnost.
Sifala se ukázala jako pragmatická šéfka a uznala, že neměli moc na výběr, ale požadovala od nich zaplacení ušlého zisku, neboť její původní posádka byla na Kesselu z nějakého důvodu. Normálně by Chlouppek vše vyřešil rychlým převodem, ale protože jeho lihovar byl zkonfiskován Impériem, tak si zaplacení dluhu nemohl dovolit ani s úsporami ostatních. Nabídli se tedy, že si dluh, který u Sifaly mají, odpracují. Ta souhlasila, nechala jim k používání transportér, se kterém frnkli z Kesselu, a dala jim první zakázku.
Jejich kroky měly vést na Ryloth, kde se museli vyhnout imperiálům a zrekvírovat jejímu rivalovi zásilku vzácného koření.

Detaily

10. 10. 7 BBY

Přistání na Rylothu na doporučeném místě proběhne bez problému a do konání akce zbýval necelý den času. Vytlačili z lodi Sifalin zapůjčený landspeeder a jeli s ním na průzkum cesty, kterou měla být zásilka převážena. Nedaleko ní si Chloppek, Snowflejk a Regid rozbili tábor a Asyrk se Scarym hlídali loď.

09:40 Slunce už bylo dávno nad obzorem, když je upozornilo Scaryho volání, že lodní senzory zachytily pohyb nákladního landspeederu jedoucího jejich směrem. Všichni tři naskočili do speederu a najeli na cestu zrovna ve chvíli, kdy je jejich cíl minul.
09:50 Speederová honička jak z akčního filmu, během které se Ještěrovi podařilo přiblížit k náklaďáku dostatečně blízko, aby na něj mohl Chlouppek a Snowflejk přeskočit.
09:55 Ve vysoké rychlosti se snažili dostat až ke kabině a donutit řidiče zastavit. Ten ale náklaďákem házel tak, že se Snowflejk neudržel a vypadl.
09:56 Regid zastavil speeder a nabral Snowflejka, který byl sice neskutečně potlučený, ale jak zázrakem si zlomil jen pár žeber.
09:59 Chlouppek se dostal ke kokpitu, vytrhl dveře a vyhodil spolujezdce, který se ho pokusil zastřelit blasterem. Z ruky mu ještě stihl tento blaster vzít.
10:00 Impulsivně dovnitř střelil omračujícím výstřelem. Landspeederu se aktivovaly záchranné brzy a kvůli jeho vysoké rychlosti narazil do země a celý se překlopil.
10:04 Chlouppek vyplivl poslední hroudu hlíny z tlamy a se zlomenou nohou doskákal ke kokpitu, ve kterém byl řidič zalitý záchrannou pěnou.
10:06 Regid se Snowflejkem je dojeli a začali překládat náklad, pro který přijeli.
11:30 Naložili speeder veškerým kořením a vydali se zpět k lodi.
12:00 Na palubě lodi si Chlouppek přiložil dlahu k noze a z věšáku si udělal berli. Scary odlepil transportér od země a zamířil na orbitu.
12:10 Na zadek se jim nalepil imperiální lehký křižník a přikázal jim zastavit loď a připravit se na kontrolu.
12:11 Asyrk dal Scarymu signál, ať letí dál a vypočítává hyperprostorový skok, a mezitím odpovídal imperiálům a simuloval špatné komunikační spojení.
12:12 Podle imperiální odezvy jim bylo jejich chování značně podezřelé. Regid z nervů zpanikařil a střelil do palubní desky s úmyslem vyřadit komunikační kanál.
12:13 Výstřel paralyzoval celou loď a bez možnosti udělat cokoliv byli vydáni na milost imperiálů.

Po připojení jejich lodi k imperiální vyšli s rukama nad hlavou a byli ihned uzavřeni do cel.
Zanedlouho imperiálové zjistili, že jsou uprchlými vězni z Kesselu a že v jejich lodi je velké množství ilegálního zboží.
Po poradě s nadřízenými nastavili kurz na Sur'lorg III, kde se nacházelo imperiální vězení s nejvyšší ostrahou. Chlouppka po cestě během zdravotní prohlídky oholili do hola, stejně jako Snowflejka, a dopřáli jim základní lékařskou péči na jejich zlomeniny.

Následky

Skupina dlužila kriminální lady ještě víc než předtím a navíc se dostala do imperiálního vězení.