Sifala

Sifala byla růžová Twi’lečka z Rylothu, zakladatelka a vůdkyně zločinecké organizace Bouřňáci. Měla ostré lokty a nebála se jít si za svým, nadevše si cenila své svobody a ze všeho nejvíce se bála toho, že by skončila někde v otroctví. Bouřňáky považovala za rodinný podnik, protože nebyli tak velcí jako Černé slunce či podobné organizace, ale měli dost členů na to, aby prováděli dost riskantní a výdělečné fušky.

Historie

Sifala se narodila v roce 41 BBY na Rylothu jako svobodná dívka a její rodiče byli dobře finančně zajištění přepravci koření pro Spice Girls Group. Pro svou nezvyklou barvu byla v dětství často terčem posměchu, ale postupně se tomu naučila bránit.1
S klonovými válkami Sifala i s rodiči posílila planetární odboj a pod vedením generála Synduly bojovala proti Konfederaci, jak jen to šlo.
Po skončení války se rozhodla podívat mimo rodnou hroudu, vzala nejvěrnější spolubojovníky z odboje a společně se začali protloukat ve hvězdách. Začali si říkat Bouřňáci, pořídili si loď Lucky Shot a poměrně záhy sklouzli k poněkud ilegálním aktivitám, za které na ně začala naskakovat odměna v cechu lovců lidí. To ale Sifalu nijak nezbrzdilo, pracovala na Bouřňácích a po několika letech skupina vyrostla v regulérní organizaci, která měla prsty v obchodu s různobarevným masem, kořením, zbraněmi a dalším lukrativním zbožím.
Když se roku 7 BBY poznala s Chlouppkem a jeho kumpány, dobře odhadla, že na nich vydělá ranec kreditů. Přišláplé si je u těla držela až do roku 6 BBY, kdy pro ni udělali poslední prácičku a byli volní. Následují měsíce pokračovala ve svých aktivitách a stále více dloubala do Impéria, které od okupace Rylothu nemohla vystát.
Dne 7. 7. 5 BBY se opět setkala s Chlouppkem. Po hostině na Chlouppkovu počest přešli k věci a dozvěděla se, že od ní chce odkoupit Perlu nicoty. Sifala se jí ale odmítala vzdát.
Nějakou dobu vyjednávali, Kody dokonce nasadil i čaj z kouzelného jehličí, ale než stihla Chlouppkovi dát Perlu a Kodymu prostě dát, z hyperprostoru se vyloupla imperiální flotila, která zaútočila na Bouřňáky. Interdikční křižník zapnul gravitační studnu a Sifaliny lodě začaly vybuchovat jedna po druhé. Nebylo úniku.
Chlouppek chytl Sifalu, aby ji doprovodil k únikovému modulu, ale exploze s nimi hodila a Sifalu probodl kus kovového trámu. Nebylo jí pomoci. Ještě něž naposledy vydechla jim řekla kód k trezoru, kde se nacházela Perla nicoty. Její tělo zůstalo na lodi, dokud nevybuchla pod imperiální střelbou.