Shiv Lup

Shiv Lup, povstalecké buňce kolem kapitána Simbaccy známý jako agent Luna, byl Shistavanen z planety Kabal. Sídlil na Matra III v Korporátním sektoru a živil se jako legitimní pěstitel hub.

Historie

Narodil se v roce 48 BBY a vyrůstal hlavně s babičkou, protože jeho rodiče, pěstitelé hub, se záhy přestěhoval za prací na Parlara VII, kde na malé plantáži poblíž laboratoře pěstovali blikšiš pro neznámého odběratele. Tohoto odběratele však v roce 41 BBY přes distribuční centrum na Bespinu vystopoval tamní pozorovatel a dostal se i k laboratoři, kterou víceméně omylem vyhodil do vzduchu i s plantáží a Shivovými rodiči.
Ten tedy už jako malé štěně osiřel, ale jeho babička byla naštěstí rozumná vlčice, vysvětlila mu, proč se tak stalo a že jeho rodiče stejně rostli pro šibenici, a on se z toho poučil. Stal se sice také houbovým farmářem a ne všechno, co z nich vyrobil, bylo univerzálně legální, ale taky se začal učit práva a hledal v republikových zákonech kličky, aby ho nikdo nemohl z ničeho obvinit. Šlo mu to znamenitě a na jediný drobný zádrhel narazil krátce před válkou klonů, kdy se planeta přidala na stranu separatistů. Shiv se ale přizpůsobil, využil zkušenosti s republikovou byrokracií a prosperoval dál, až do konce války, kdy se Kabal stal jedním ze světů poražené frakce a dost tím trpěl.
Nějakou dobu prodával houby Grombovi, ale pak mu farmu rozbombardovali znudění imperiální piloti a on přišel na mizinu. Naštěstí v té době dostal nabídku pěstovat houby v Korporátním sektoru, ve velkém, kterou neměl důvod nepřijmout. Odstěhoval se i s babičkou a díky několika investorům vybudoval moderní houbovou farmu v sousedství žížalí biofarmy Sebastiana Segy a jeho plyšáka.
V Korporátním sektoru si rychle udělal jméno a proslul nejen jako pěstitel hub, ale taky jako chlapík, co ve chvílích volna bere melouchy na lámání nohou neplatičům daní, zejména těm, co mají nějaké přímější konexe na Impérium. To, že sem tam poslal nějaké zaslechnuté informace povstalcům, byl jenom příjemný bonus.

d20

Fringer 3 / Scoundrel 3 / Corporate Troubleshooter 3
Computer Use +14, Bluff +12, Gather Information +12, Appraise +10, Craft (medicine) +10, Knowledge (bureaucracy, mushrooms) +10, Profession (farmer) +10
Alertness, Improved Initiative, Merchant Trader, Run, Bureaucratic Flair, Corporate Credit Line, Infamy, Diplomatic Immunity (Corporate Sector)