Shavari

Shavari, pro přátele Catwoman, byla Catharka, druhý nejvyšší důstojník povstalecké buňky kapitána Simbaccy i letky Magorů a Magor 2. Jednalo se o temperamentní kočku, která si sice v boji dokázala udržovat chladnou hlavu, ale nesnášela, když ji někdo balil, a tak byli Max Lenico a nejspíš i Kody-Kann Tonewy dost často podrápaní až hrůza. Do bitev vyrážela většinou ve Y-wingu, v souboji beze zbraní porazila do jedenácti vteřin všechny Magory včetně kapitána.

Historie

Narodila se roku 27 BBY na Ryndellii, už jako malá se motala mezi vesmírnými loděmi svého otce, který vlastnil menší půjčovnu, a zprávám o změně režimu ve svém věku nevěnovala velkou pozornost. Naučila se nejen bojovat a pilotovat, ale také jednat s lidmi, aby mohla jednou převzít rodinný podnik. V šestnácti se zamilovala do staršího lovce, jako správní Catharové si slíbili věrnost až do smrti a jeho pak při náhodné šťáře zastřelili stormtroopeři, kteří na jeho lodi objevili větší než malé množství kočičí trávy. Shavari se zatmělo před očima, ty dva kretény bez zaváhání a slitování zabila, aniž by vlastně věděla jak, a utekla z domova a planety pryč.
Její vztek brzy vychladl, ona se štěstím kontaktovala a našla bandu povstalců na Onderonu, začala s nimi spolupracovat na útocích proti Impériu a hodně se toho u nich naučila. Bohužel se ale stále častěji hádala s jejich velitelem, nekompromisním Sawem Gerrerou, a pro dobro všech se nechala převelet k buňce jiné, méně radikální.
Tak se v roce 4 BBY dostala na Jolly Jedie, kde byly její zkušenosti náležitě využity a ona se stala zástupkyní kapitána a jednou ze zakládajících členů letky Magorů.
Několik hodin před zničením Hvězdy smrti letěla společně s kapitánem a Zalfem na Jedhu, aby pomohli Sawu Gerrerovi. Na místo však dorazili až ve chvíli, kdy bylo Svaté město zničeno, a neměli šanci nikoho zachránit.

  • Dva dny po bitvě o Yavin zaútočila společně s ostatními Magory na imperiální konvoj převážející otroky a iontovými torpédy udržovala křižník mimo provoz dost dlouho na to, aby výsadek osvobodil dva ze tří transportérů.
  • O další tři dny později se účastnila útoku na Hemer'oi II, kde torpédovala sochu Císaře přímo do obličeje a misi tak úspěšně dokončila.
  • Během kapitánovy absence po odletu na Kashyyyk přijala zakázku od agenta Sparkle a poslala Bananu, Emily a Štěknu na setkání s pašeračkou Leelou.
  • O čtyři dny později se kapitán vrátil a s ním tolik chlupů, že jí málem upadla brada.

d20

Soldier 6 / Noble 2 / Officer 1 / Naval Officer 1
Pilot +18, Computer Use +15, Diplomacy +14, Knowledge (bureaucracy) +12, Astrogate +10, Intimidate +10, Bluff +10
Starship Operation (starfighters, capital ships), Dodge, Skill Emphasis (Pilot), Starship Dodge, Mobility, Rebel Training, Martial Arts, Spring Attack, Pinpoint Accuracy