Shavari

Shavari, pro přátele Catwoman, byla Catharka, druhý nejvyšší důstojník povstalecké buňky kapitána Simbaccy i letky Magorů a Magor 2. Jednalo se o temperamentní kočku, která si sice v boji dokázala udržovat chladnou hlavu, ale nesnášela, když ji někdo balil, a tak byl Max Lenico dost často podrápaný až hrůza. Do bitev vyrážela většinou ve Y-wingu, v souboji beze zbraní porazila do jedenácti vteřin všechny Magory včetně kapitána. Odmalička byla zvyklá pít Duff, ale v dospělosti dávala přednost pořádnějším pivům a Zlatopalcově medovině.

Historie

Narodila se roku 27 BBY na Ryndellii, už jako malá se motala mezi vesmírnými loděmi svého otce, který vlastnil menší půjčovnu, a zprávám o změně režimu ve svém věku nevěnovala velkou pozornost. Naučila se nejen bojovat a pilotovat, ale také jednat s lidmi, aby mohla jednou převzít rodinný podnik. V šestnácti se zamilovala do staršího lovce, jako správní Catharové si slíbili věrnost až do smrti a jeho pak při náhodné šťáře zastřelili stormtroopeři, kteří na jeho lodi objevili větší než malé množství kočičí trávy. Shavari se zatmělo před očima, ty dva kretény bez zaváhání a slitování zabila, aniž by vlastně věděla jak, a utekla z domova a planety pryč.
Její vztek brzy vychladl, ona se štěstím kontaktovala a našla bandu povstalců na Onderonu, začala s nimi spolupracovat na útocích proti Impériu a hodně se toho u nich naučila. Bohužel se ale stále častěji hádala s jejich velitelem, nekompromisním Sawem Gerrerou, a pro dobro všech se nechala převelet k buňce jiné, méně radikální.
Tak se v roce 4 BBY dostala na Jolly Jedie, kde byly její zkušenosti náležitě využity a ona se stala zástupkyní kapitána a po misi na Torixu jednou ze zakládajících členů letky Magorů.
Několik hodin před zničením Hvězdy smrti letěla společně s kapitánem a Zalfem na Jedhu, aby pomohli Sawu Gerrerovi. Na místo však dorazili až ve chvíli, kdy bylo Svaté město zničeno, a neměli šanci nikoho zachránit. Zapojit se nestihli ani do bitvy o Scarif.
Dva dny po bitvě o Yavin zaútočila Shavari společně s ostatními Magory na imperiální konvoj převážející otroky a iontovými torpédy udržovala křižník mimo provoz dost dlouho na to, aby výsadek osvobodil dva ze tří transportérů.
O další tři dny později se účastnila útoku na Hemer'oi II, kde torpédovala sochu Císaře přímo do obličeje a misi tak úspěšně dokončila.
Během kapitánovy absence po odletu na Kashyyyk přijala zakázku od agenta Sparkle a poslala Bananu, Emily a Štěknu na setkání s pašeračkou Leelou. Když se kapitán vrátil i se spoustou zachráněných Wookiů, chvíli prskala, ale brzy si na ně zvykla a po závodech na Raxusu Prime a Simbaccově domnělé smrti jí docela dost z nich dalo hlas ve volbě nového kapitána.
Když byl vyhlášen výjimečný stav, optimalizovala bezpečnostní protokoly pro případnou obranu lodi před interdiktory a pomáhala organizovat defenzivní cvičení všeho druhu. Během následných příprav před náletem na Karafuto pak přišla s plánem, jak kromě iontových torpéd využít i barevné světlice, a celkově se snažila o co největší připravenost letky.
22. 8. 0 ABY nasedla do X-wingu, přesunula se i se zbytkem jednotky na oběžnou dráhu Gamorru a po čtyřech dnech cvičení s Champbaccou a imperiálními piloty pod velením admirálky Engels byla součástí útoku na Citadelu. Tam nejprve bez jakékoliv komunikace nebo senzorů doprovázela baziliščího droida, později Tlustou Bertu a v bitvě se stíhačkami z Dominatrix si připsala dva sestřely. Bitvu přežila, vrátila se na Jolly Jedie a zatímco ostatní slavili, ona se omlouvala svému Y-wingu, že mu byla nevěrná s mladší stíhačkou.
V následujících osmi měsících dbala na to, aby povstalci neusnuli na vavřínech, a relativně se jí to dařilo. Začátkem roku 1 ABY začala prověřovat, jestli je Toprr dostatečně kvalifikovaný a zregenerovaný na to, aby se mohl stát Magorem, a nehodlala to uspěchat.
18. 4. 1 ABY na kapitánův povel sedla do Y-wingu a doprovázela ho i s celou letkou na oběžnou dráhu Kampperelanu. V závěrečné fázi operace rozbombardovala poškozený interdikční křižník a ještě později smetla několik lambd a stormtrooperů i s přistávací plochou. Po návratu se napila na padlou Noyu a rozhodla se, že Toprra do letky přeci jen doporučí, na její místo, jen co dokončí rekonvalescenci.

d20

Soldier 6 / Noble 2 / Officer 2 / Naval Officer 1
Pilot +18, Diplomacy +16, Computer Use +15, Knowledge (bureaucracy) +12, Astrogate +10, Bluff +10, Intimidate +10, Repair +10, Craft (starfighters) +8, Demolitions +8, Gather Information +8, Knowledge (tactics) +8, Sense Motive +8
Starship Operation (starfighters, capital ships), Dodge, Skill Emphasis (Pilot), Starship Dodge, Mobility, Rebel Training, Martial Arts, Spring Attack, Pinpoint Accuracy