Seven Nation Army

Seven Nation Army byl lehký frachťák třídy YT-1210, jedna z nákladních lodí ve flotile Tetragonu. Nebyla nejhezčí, ale uvezla až sto tun nákladu a čtyři pasažéry a dala se pohodlně řídit jediným pilotem.

Historie

Loď opustila doky na Corellii až v roce 25 BBY a byla tak jedním z posledních kusů třídy YT-1210, které kdy byly vyrobeny.
První majitelkou se téměř okamžitě stala ředitelka malé přepravní společnosti, která jí ale ani nedala jméno a zapojila ji do svých aktivit. Od roku 7 BBY si loď půjčoval její nevěrný manžel při cestách za milenkami, ovšem ředitelka na to v roce 4 BBY přišla a nainstalovala na palubu spínač, který lodi po dosažení určité rychlosti nedovolil zpomalit. Poslední let frachťáku tak skončil až po spotřebování veškerého paliva a trup se pak s vypnutou podporou života a mrtvolou na palubě objevil nedaleko Nar Shaddaa. Tak se dostal do spárů prodejce ojetých lodí, který z lodního deníku pochopil, co se stalo, ovšem nedokázal onen smrtící spínač najít a deaktivovat. Umístil tak loď mezi další vraky s podezřelou minulostí a adekvátní slevou a doufal, že si ji někdo koupí a odletí s ní dřív, než na ten drobný defekt přijde.
Zájemců se v následujících dnech našlo několik, ale každý si nakonec vybral něco jiného a do hledáčku se tak dostala Deekovi, který sháněl nějakou levnou šlupku do flotily Tetragonu. Protože byl s majitelem bazaru dobrý kamarád, o defektu se dozvěděl, loď přesto koupil1 a poslal na generální opravu,2 během níž byla sabotáž úspěšně odstraněna.
Jako služební loď ji krátce nato dostala Cae Vitthar, která si ji pojmenovala, a to podle oblíbené písničky od White Stripes.
V následujících letech s ní plnila jednodušší zakázky, krátce před bitvou o Yavin ji Wyrrgy poslal do Neznámých regionů, aby tam pátrala po informacích o krystalech kyber. Její pilotka se však dostala do hledáčku Inkvizice a navíc díky své schopnosti zjistila, že její kamarádka je v nebezpečí, a tak se koncem července roku 0 ABY vrátila do známého vesmíru a 2. 8. přistála na Nar Shaddaa.
Tam zůstala do 16. 8., kdy se na její palubě kromě Cae vyskytl také Kody-Kann Tonewy, přičemž oba letěli na Oarlig. V Kančím hnízdě parkovala i během akce na Citadele a celé září, načež se 1. 10. vypravila na Jolly Jedie, s posádkou tentokrát posílenou o Emily a Joyu Brannigan. Tam pobyly až do konce měsíce, následně naložily Lauru a vyrazily na Ryloth, kde Seven Nation Army zůstala až do konce roku.
Začátkem ledna 1 ABY se na ní Cae sama vrátila na Jolly Jedie, kde spolu zůstaly i v následujících měsících.