Seven Nation Army

Seven Nation Army byl frachťák třídy YT-1210, jedna z nákladních lodí ve flotile Tetragonu. Nebyla nejhezčí, ale uvezla až sto tun nákladu a čtyři pasažéry a dala se pohodlně řídit jediným pilotem.

Historie

Původ lodi je nejistý, v roce 4 BBY ji v bazaru na Nar Shaddaa odkoupil Deek. Jako služební loď ji krátce nato dostala Cae Vitthar, která si ji pojmenovala, a to podle oblíbené písničky od White Stripes.
V následujících letech s ní plnila jednodušší zakázky, krátce před bitvou o Yavin ji Wyrrgy poslal do Neznámých regionů, aby tam pátrala po informacích o krystalech kyber. Její pilotka se však dostala do hledáčku Inkvizice a navíc díky své schopnosti zjistila, že její kamarádka je v nebezpečí, a tak se koncem července roku 0 ABY vrátila do známého vesmíru a 2. 8. přistála na Nar Shaddaa.
Tam zůstala do 16. 8., kdy se na její palubě kromě Cae vyskytl také Kody-Kann Tonewy, přičemž oba letěli na Oarlig. V Kančím hnízdě parkovala i během akce na Citadele a celé září, načež se 1. 10. vypravila na Jolly Jedie, s posádkou tentokrát posílenou o Emily a Joyu Brannigan. Tam pobyly až do konce měsíce, následně naložily Lauru a vyrazily na Ryloth, kde Seven Nation Army zůstala až do konce roku.
Začátkem ledna 1 ABY se na ní Cae sama vrátila na Jolly Jedie, kde zůstala přinejmenším do dubna.