Serkkey

Serkkey byl pirát z Danuty, štamgast ve Sprosté opici. Měl rád rum, čím dražší tím lepší, ale většinou si mohl dovolit jen Jamajkaboom.

Historie

Narodil se v roce 49 BBY v těžební kolonii a v raném věku ho spolu s několika dalšími sebrala posádka otrokářských gaunerů, která letěla na Kessel a potřebovala údržbáře. Serkkey se nebránil, po několika letech sbírání zkušeností celkem organicky vystřídal jednoho ze zabitých pirátů a začal se sám podílet na přepadání lodí, plundrování a takových těch věcech. Postupně sbíral zkušenosti a posádka si ho oblíbila, ale dávala mu jasně najevo, že k velení nad čímkoliv ho nikdy nepustí.
V roce 15 BBY zavětřil příležitost, během návštěvy Tortugy se přicmrndl k čerstvě založeným Void Raiders a nějaký čas bukanýroval pod jejich vlajkou. V roce 5 BBY skutečně dostal menší skupinku hrdlořezů, které měl velet, ale hned první nájezd skončil naprosto katastrofálně a Serkkey mohl být rád, že se mu povedlo utéct. Jeho šéfové zuřili, ale protože slíbil, že uhradí vzniklé škody, nechali ho jít. Serkkey tak musel obětovat všechny své dlouho ukládané úspory, ale žil.
Usadil se na Tortuze, začal pracovat jako druhořadý mechanik na těch vesmírných lodích, kde do součástek stačilo pořádně třísknout, a vydělal si dost na to, aby neumřel hlady a žízní. Cokoliv navíc utrácel za levný rum ve Sprosté opici, kde trávil většinu volného času.
19. 4. ho oslovil sympatický chlapík v imperiálním brnění a vyptával se ho na Void Raiders. Serkkey mu řekl všechno, co věděl, což nebylo moc, a totéž o pár hodin později zopakoval Emily, která tam s kamarádkami něco hledala. Když odešly, vrátil se k rumu a vzpomínání na staré dobré časy.