Scary

„Najdi si práci!“
- Scary dává dobrou radu lupičům, kteří se ho snaží okrást

Salvarin Balorun alias Scary byl mladý Givin, který se narodil s neobyčejným všestranným nadáním, byl vězněn Impériem a později proti němu i bojoval po boku Wyrrgyho.

Jméno: Salvarin Balorun, Scary
Rasa: Givin
Rok narození: 8.5. 28 BBY
Planeta narození: Yag'Dhul
Barva očí: černá

Vzhled

Scary byl průměrně vysoký humanoid, který jako všichni příslušníci jeho rasy vypadal jako oživlý kostlivec. Neoblékal se jako intelektuál, jako většina Givinů, ale měl rád prosté oblečení a nevadilo mu nosit trika s potiskem jeho oblíbených kapel.
Za léta strávená dobrodružstvími mu na exoskeletu přibylo dost rýh, ale nijak zvlášť mu to nevadilo.

Povaha

Salvarin byl dobrák a nadšený průzkumník. Konflikty se snažil řešit dobrou radou, ale když to bylo bezvýchodné, neváhal tasit zbraň. Miloval matematiku, což bylo na Yag’Dhul povinné, ale byl i jinak všestranně nadaný, a tak s radostí nasával nové poznatky i v dalších odvětvích, ve kterých rychle dosahoval vysoké úrovně.
Rád si zahulil a když se uvolnil, zpravidla se poflakoval a četl brakovou fantasy.

Rodina

Rodáci z Yag’Dhul, kteří nikdy neopustili rodnou hroudu, ale na syna byli pyšní a kdyby věděli, co všechno mimo domov vymetl, jistě by mu poslali rozhořčenou slovní úlohu

Dovednosti

Překvapivě dobrý střelec a houževnatý bojovník, který ale vynikal především v intelektuálních disciplínách. Od všeho uměl trochu, ale drasticky víc než běžný smrtelník. Postupem času se zaměřil především na přírodní vědy.

Životopis

Před rozkazem 66

Salvarin se narodil na Yag’Dhul do bezproblémové rodiny, nikdy nepoznal nedostatek a žil v blahobytu, o jakém se jiným v galaxii jen zdá.
Už odmalička byl však jiný než jeho vrstevníci a krom toho, že se snažil poznat a naučit vše, co se naskytlo, také rád namáhal své tělo a běhal a skákal a lezl po stromech, jako kdyby ani nebyl Givin.

Občanská válka

S nástupem Impéria se toho pro něj moc nezměnilo. Odletěl totiž z domovské planety na učenou a dostal se na Zeltros, kde našel ráj v galaxii. Dostal tam práci v bance a po několika letech se roku 8 BBY stal jejím ředitelem. Jako nejmladší ředitel v historii banky to neměl úplně lehké a brzy zažil schůzku, která mu změnila život. Byl kontaktován odbojem, který žádal o úvěr. Bylo mu jasné, že úvěr potřeboval, aby mohl pokračovat ve svých akcích proti Impériu. Rozhodl se kredity poskytnout, což byl skutek nepochybně ryzí, ale o několik měsíců později se to dozvěděl imperiální finanční úřad a došli si pro něj. Nasadili mu klepeta a poslali přímo do kesselských dolů. Tam tvrdě pracoval a doufal, že se odtamtud někdy dostane.

7 BBY
Seznámil se tam s novými vězni Chlouppkem a Regidem a ti mu nabídli, aby se připojil k jejich pokusu o útěk. Další z odvážných byl Chlouppkův bratranec Kanry, Chadra-fan Asyrk a Wookiee Snowflejk.
V den D unikli a k opuštění planety použili pašerácký transport. Ukryli se v přístavu Junkfort, kde si užíval nabyté svobody a prolézal kasína a noční kluby. Později se ale ukázalo, že loď, kterou unikli, byla majetek kriminální lady, Twi'lečky Sifaly, které tím překazili lukrativní výdělek, a byli nuceni si její ztrátu u ní odpracovat.
Zaletěli tedy na Ryloth, kde udělali, co měli, ale na orbitě narazili na imperiální hlídku, která je i přes Asyrkovy úžasné improvizační schopnosti čapla a odvezla na lávovou planetu Sur'lorg III do imperiálního vězení. Všichni chlupáči byli oholeni dohola.
Hned první den se jim ale podařilo utéct a dále pokračovali v práci pro Sifalu. Pracoval pro Bouřňáky.

6 BBY
Pro Sifalu provedli poslední prácičku, která obnášela ukradení jednoho artefaktu Anaradovi. Pořídili si kvůli tomu robota SAPa od Jawy Kirka a poznal se s Najibem.
Po splacení jejich dluhu letěli na Nar Shaddaa, do Chlouppkovy hospody Modrý Mandalor, kde se seznámil s Mandalorianem Roniem, Emily a Kaily. Po krátkém čase se objevila Chlouppkova sestřenka Lawly s Yuzzemem Deekem a nakukali Chlouppkovi, že kvůli jejímu bratrovi Wyrrgymu musí s nimi. Chlupáč se smutně rozloučil se všemi a odlétl pryč.
Jejich parta kriminálníků nevěděla, co dál, ale impuls k dalšímu setrvání jim dala Kaily, která si přála letět poznávat galaxii.

Dál prožili nějaká dobrodrůža s Kaily, během kterých našli v nějaké hrobce sithský holocron. Asyrk vyhecoval Kaily, aby jej otevřela, ale to se jim vymstilo. Po aktivaci holocronu ji totiž posedl duch Sitha Darth Kerewara a ona je málem všechny zabila. Regid s Asyrkem jí byli v patách, Scary se Snowflejkem se vylízávali ze svých ran v nemocnici.

5 BBY
Ozval se Chlouppek a svolal je dohromady. Z jejich staré party se sešli všichni, Asyrk, Najib, Scary, Snowflejk a on. Seznámili ho se smutnou zprávou o Kaily, ale na Asyrkovo naléhání neřekli všechny detaily.
Chlouppek zprávu nenesl nejlépe, ale snažil se a nabídl jim, že je vezme na planetu, kterou za dobu jejich odloučení stihl „osvobodit“. Všichni krom Snowflejka souhlasili, ten se rozloučil a vrátil se na Kashyyyk bojovat proti Impériu v odboji. Scary se následně pořádně se seznámil s Wyrrgym, Deekem, Kodym a Voh-Jinem.

4 BBY
Když se Wyrrgy ztratil a byl objeven, koordinoval Scary celou operaci na dálku a společně s ostatními Wyrrgyho vysvobodil.
O několik dní později se na orbitě objevili lodě inkvizitora Tonewyho a Scary poslal nouzovou zprávu svým druhům. Následně zorganizoval obranu z místních dobrovolníků a velel celé operaci z velitelského stanu uvnitř chrámu.
Když už bylo vítězství jejich, zachytil na radaru Rodyho loď, jak vzlétá z planety, a upozornil na to ostatní.

Následující roky bádal v atalayských archivech, studoval Zřídlo i měsíční chrámy a byl k ruce Wyrrgymu.

Potenciália

Bádá si a dělá Wyrrgymu podržtašku.