Satanica Exports

Satanica Exports byla devaronianská dopravní společnost. Měla pobočky na Kotouči a Rylothu a její flotila sestávala především z menších lodí, které se lépe hodily k převážení malých, ale cenných a dost často ne tak docela legálních zásilek.

Historie

Společnost byla založena na Devaronu v roce 666 BBY a proslavila se tím, že v reklamě používala logo se zkratkou SEx, čímž na spoustě světů vyvolala nebývalou kontroverzi a stala se terčem cenzury. Zákazníky to ale pochopitelně přilákalo, zejména ty bohatší, co na veřejné mínění moc nedali.
První peníze vydělala na dovozu pálivých papriček a kořeněného alkoholu z Rylothu, kde později díky perspektivnosti trasy založila první pobočku.
Za Impéria jí značně klesly zisky, ale o to víc se začala angažovat v nelegálních aktivitách, především v pašeráctví. Ačkoliv většina zaměstnanců sympatizovala s povstalci, podporovali je jenom skrytě informacemi a sem tam byli nuceni vzít nějaký ten kšeft pro Impérium.
Zaměstnancem byl mezi lety 12 a 10 BBY i Krassus Destriel, ale práce ho rychle znudila a dal výpověď.
V listopadu roku 0 ABY získala společnost prostřednictvím regionální manažerky Joyi Brannigan lukrativní kontrakt na rozvážení alkoholu z lihovaru na Oarligu do zbytku civilizovaného vesmíru. Spolupracovala přitom s Tetragonem a zkoušela uskutečnit svůj dávný záměr zřídit si třetí pobočku, tentokrát v Korporátním sektoru.