Sarmarra

Sarmarra byla světle šedá, téměř bílá Wookiee z Kashyyyku, sestra řeholního řádu a později kněžka na Jolly Jediovi.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se kolem roku 60 BBY v Okikuti a měla z ní být drvoštěpka, ale během puberty utekla z domova a chvíli se paktovala s loupežníky v Rraholci. Ačkoliv to ale ze začátku byla celkem zábava, jejich praktiky jí přišly čím dál barbarštější a když jednoho dne přepadli misionáře, vzala to Sarmarra jako znamení, že je čas to zabalit.
Loupežníci si jejího útěku všimli a ztrestali ji tím, že ji hodili do staré studny na okraji lesa, ale ona se s vypětím všech sil vyškrábala na povrch a byla zachráněna výpravou, která hledala ztraceného misionáře. Byli to kněží Wirady z Lurkooro a Sarmarra je tak zapáleně prosila o odpuštění, že ji vzali s sebou do chrámu a ona tam mohla své hříchy odčinit jako kněžka.

Občanská válka

Války klonů si v podstatě nevšimla, ale imperiální okupace Kashyyyku už ji postihla. Společně s dalšími chlupáči byla při jedné z misijních cest zajata otrokáři a poslána do Tábora 52, kde po implantaci ihnibičního čipu okopávala kashyyycký chmel. Tři týdny po bitvě o Yavin ji zachránil kashyyycký odboj vedený Šošonským králem a ona se na jejich základně v mlhovině Tyyyn rozhodla odletět na loď kapitána Simbaccy, kde mohla relativně v klidu šířit učení Wirady.

Potenciália

Na palubě Jolly Jedie se věnovala péči o raněné, pohřbům a dalším duchovním věcem, na které zrovna neměli šamani čas. Rovněž zkoušela vyhecovat sestavení palubního pěveckého sboru, což se možná trochu zvrtlo.

d20

Noble 4 / Soldier 1 / Priest 3
Diplomacy +18, Bluff +12, Climb +10, Entertain (choir) +10, Gather Information +10, Intimidate +10, Knowledge (religion) +10, Sense Motive +10, Disguise +8, Survival +8, Treat Injury +8
Iron Will, Influence, Trustworthy, Persuasive
Inspire Sympathy, Inspire Trust