Sahncho

Sahncho byl němý Wookiee z kolonie Kwookrrr, šlusák, sirotek a jeden z mladších členů posádky Jolly Jedie.

Historie

Občanská válka

Narodil se na Kwookrrru v roce 7 BBY a ve dvou letech byl společně s obecním bláznem jediným chlupáčem, kterým se povedlo přežít zničující epidemii zmutované nerfí chřipky.1 Od té doby nepromluvil ani slovo a na nějakou dobu byl umístěn do sirotčince, kde se sice nerozmluvil, ale v porovnáním s dalším vývojem se tam měl vlastně docela dobře. Když byl na planetě vybudován dětský pracovní tábor, byl v něm čtyřletý Sahncho nasazen společně s ostatními dětmi ze sirotčince a stal se jedním z mála šťastlivců, co se dožili dalšího léta.
Hladověl, sbíral bavlnu a nechápal, co se děje, a jednou krátce před bitvou o Yavin se během přesunu vězňů přimotal ke skupince určené k odvozu na Kashyyyk. Těžko říct, jestli za to mohla jeho celková nenápadnost, nebo to bylo prostě otrokářům ukradené, ale nikdo si ho ve skupině odrostlejších chlupáčů nevšiml a on putoval do regulérního dospělého koncentráku v Táboře 52. Když ho tamní strážní konečně objevili, chtěli ho rovnou hodit do pece, ale nakonec se rozhodli z něj vytřískat aspoň tu trochu kreditů, které stála jeho přeprava, a zapojili ho do okopávání kashyyyckého chmele. Čip nedostal, místo toho mu bylo jasně řečeno, že jestli cekne, bude ho to strašně mrzet. Tak mlčel a okopával.
Po necelém měsíci, kdy už mlel z posledního, ale stále se držel, zaútočil na tábor kashyyycký odboj. Sahncho nelenil, ještě před deaktivací čipů začal utíkat a než se nadál, byl na základně odboje v mlhovině Tyyyn. A i když tam nejdřív chtěl zůstat, na poslední chvíli následoval Panchah na palubu transportéru a na loď kapitána Simbaccy, protože se mu tuze líbila.
Tam chvíli trvalo, než si ho někdo vůbec všiml, ale opatrně se spřátelil s lodní drobotinou, zejména Frodirrem, Panchah a Heggerou, a podnikal s nimi kdejaké vylomeniny. Nadále nemluvil, ale jen máloco mu uniklo a když ho paní učitelka Tatranca zkoušela písemně, ukázalo se, že se i docela dobře učí.

Potenciália

Není jisté, jestli se někdy rozmluví, ale skoro určitě z něj bude šikovný skaut, pokud najde vhodného učitele.

d20

jako mládě
Scout 1 / Fringer 1
Hide +8, Move Silently +8, Climb +6, Search +5, Listen +4, Survival +4, Intimidate +4, Sleight of Hand +3
Stealthy, Track, Alertness