Sahncho

Sahncho byl Wookiee z kolonie Kwookrrr, šlusák, sirotek a jeden z mladších členů posádky Jolly Jedie.

Historie

Občanská válka

Narodil se na Kwookrrru v roce 7 BBY, ale své rodiče nikdy nepoznal, protože krátce po jeho narození zemřeli na jakousi exotickou chorobu. Sahncho vyrůstal v sirotčinci, kde se mu nelíbilo, ale kde si toho měl vážit, protože později už to bylo jenom horší. Když byl na planetě vybudován dětský pracovní tábor, byl v něm čtyřsletý Sahncho nasazen společně s ostatními dětmi ze sirotčince a stal se jedním z mála šťastlivců, co se dožili dalšího léta.
Hladověl, sbíral bavlnu a nechápal, co se děje, a jednou krátce před bitvou o Yavin se během přesunu vězňů přimotal ke skupince určené k odvozu na Kashyyyk. Těžko říct, jestli za to mohla jeho celková nenápadnost, nebo to bylo prostě otrokářům ukradené, ale nikdo si ho ve skupině odrostlejších chlupáčů nevšiml a on putoval do regulérního dospělého koncentráku v Táboře 52. Když ho tamní strážní konečně objevili, chtěli ho rovnou hodit do pece, ale nakonec se rozhodli z něj vytřískat aspoň tu trochu kreditů, které stála jeho přeprava, a zapojili ho do okopávání kashyyyckého chmele. Čip nedostal, místo toho mu bylo jasně řečeno, že jestli cekne, bude ho to strašně mrzet. Tak mlčel a okopával.
Po necelém měsíci, kdy už mlel z posledního, ale stále se držel, zaútočil na tábor kashyyycký odboj. Sahncho nelenil, ještě před deaktivací čipů začal utíkat a než se nadál, byl na základně odboje v mlhovině Tyyyn. A i když tam nejdřív chtěl zůstat, na poslední chvíli následoval Panchah na palubu transportéru a na loď kapitána Simbaccy, protože se mu tuze líbila.

Potenciália

Asi bude chvíli trvat, než si jeho talentů (a jeho vlastně taky) někdo všimne, ale teoreticky z něj může být někdy v budoucnu slušný skaut. Prozatím ale bude trávit volno blbnutím s Frodirrem a Panchah a možná si zkusí najít někoho, kdo by ho adoptoval, protože dospělý vzor je po takhle zkurveném dětství rozhodně potřeba.

d20

jako mládě
Scout 2
Hide +8, Move Silently +8, Climb +6, Search +5, Listen +4, Survival +4, Sleight of Hand +3
Stealthy, Track