Rytmus

Rytmus byl klub v Glastru na Bimmisaari. Šlo o jedno z nejmodernějších zařízení svého druhu na planetě a tamní diskotéky lákaly především mladší část populace, ale samozřejmě i turisty. Majitelé razili poměrně striktní politiku, že uvnitř má být v každou chvíli výrazně víc žen než mužů, aby si nagelovaní lovci přišli na své, a kromě místního piva tam bylo možné sehnat i exotické nápoje z celé galaxie, například vodku Tarikoff nebo tequilu.

Historie

Klub byl otevřen v roce 20 BBY a chvíli těžil z bujícího turistického ruchu, ale záhy se musel přizpůsobit popřevratové politické situaci v galaxii. Management tuto změnu zvládl bravurně, zacílil na mladé imperiální důstojníky, kterým se uvnitř díky množství sličných turistek tuze líbilo, a ani nemusel jakkoliv uplácet lokálního moffa.
12. 5. 1 ABY se dovnitř přes gamorreanského vyhazovače kromě Banany, Emily, Karen a Štěkny dostali také Grek, Karel a Nick, kteří si tam pěkně zablbli. Souběžně s nimi byl však přítomen i Kamil Krees, který si je pamatoval z dřívějška a který se je od té doby pokoušel dopadnout.