Rwookrrorro Rangers

Rwookrrorro Rangers byl jeden z předních klubů kashyyycké fotbalové ligy a druhý nejstarší klub vůbec. Jejich domácí hřiště se nacházelo v hlavním městě a podporovala ho velká část tamních zbohatlíků, mezi něž nějaký čas patřil i don Salayrr, takže neměli o peníze nouzi a nemohli si stěžovat na nedostatek kvalitních pomůcek a trenérů. Ve znaku měli kuši s nabitým míčem a fandil jim sám Wyrrgy, ačkoliv to ve snaze působit intelektuálně popíral. Jako roztleskávačka u nich nějaký čas působila Rampepurrda.

Historie

Klub byl založen začátkem roku 3000 BBY a ještě v témže roce sehrál první zápas soutěže, z níž se později vyvinula planetární liga. Tento zápas s Wroshyrovými listy Lurkooro sice prohrál, ovšem bylo to těsné, což hráče motivovalo ke zvýšení výkonů. V následujících letech tak neuběhla sezóna, kdy by neobsadili některou z vyšších příček žebříčku.
V roce 291 BBY založil jejich vysloužilý brankář, jenž se účastnil zubatých válek, Dynamo Dosha, čímž ligu značně kulturně obohatil.
Rangeři získávali pohár celkem pravidelně a během let si vybudovali značnou rivalitu jak se sousední Spartou, tak s Rumorodci z Tyrvrarru. První je často připravovali o pohár a ve finále roku 147 BBY je neortodoxní sestavou dokonce vyřadili na celou další sezónu, druzí je při letních derby na jejich domácím hřišti topili ve Varfu a roku 73 BBY je Pytlákova schovanka brutálně ožrala ještě před koncem prvního poločasu, takže prohráli. S Roztoči paradoxně vycházeli docela dobře, asi že nad nimi většinou vyhráli.
Za Impéria byla většina hráčů pochytána a nahnána do pracovních táborů, nicméně klub se před válkou těšil velké oblibě, a tak neměl ani po válce nouzi o zájemce o členství, jen bylo potřeba počítat s propadem kvality.