Rwookrrorro

Rwookrrorro bylo město na Kashyyyku. Od dávných dob sloužilo jako planetární kapitol a narodili se tam samí významní chlupáči, například Wyrrgy a Bacca. Pocházely odtamtud také dva přední týmy fotbalové ligy, Roztoči a Rangers. Ve městě se nacházely mimo jiné obrovská knihovna, jediný nonstop s pivem na planetě a vojenská akademie.
Zhruba třicet kilometrů na jihozápad leželo město Tyrvrarr, stejně daleko na východ Okikuti. Za předměstí a čtvrť Rwookrrorro byl považován nedaleký Kepitenochan, kde stával vládní strom.

Historie

Podle legend vzniklo někdy kolem roku 6000 BBY na místě, kde se stýkaly hranice tří prastarých království, z nichž jedno patřilo králi Chimalpopoccovi. Všichni tři králové se na jeho vybudování podíleli stejnou měrou a společné město mělo sloužit jako pojistka, že spolu nebudou válčit. Fungovalo to možná až moc dobře, protože zatímco po jednotlivých královstvích se postupně slehla zem, Rwookrrorro rostlo, získávalo na významu a brzy se stalo nejdůležitějším městem na planetě.
V dekádách před válkou klonů tam měla značný vliv mafie dona Salayrra, po rozkazu 66 přišlo zotročování a Impérium odváželo tamní obyvatele jak do táborů po planetě, tak přímo na stavbu první Hvězdy smrti.

Rodáci: