Rumpaal

Rumpaal byl Wookiee z Kashyyyku, berserker a příslušník ztracené větve rodu Chimalli.

Historie

Narodil se roku 265 BBY v Ittummi jakožto syn Maakatrra a Farfally a už jako malý si rád půjčoval tátovy sekery, nicméně spíš jimi šermoval s mladším bráchou Brumbaalem a dřevorubectví jako takové mu příliš nevonělo. Jeho vrozené ambidexterity si však všimli ti správní chlupáči, dostal příležitost vstoupit mezi berserkery a s chutí tak už v raném věku učinil.
Absolvoval náročný výcvik pod Snorrirem a stal se plnohodnotným členem válečnické kasty. Ačkoliv se obraně města věnoval svědomitěji než mnozí jiní, povedlo se mu založit rodinu a měl dva syny, Wyrrubala a Rozzrubala. Z prvního vychovával rovněž berserkera, druhý zemřel ještě jako batole.
Když se do města v roce 81 BBY vrátil jeho zešedivělý bratr, Rumpaal ho málem nepoznal, neměl si s ním co říct a na chodbách pevnosti se spíš míjeli.
Roku 19 BBY vyrazil společně s dalšími berserkery ke Kachirhu, byl svědkem smrti svého bratra i syna a sám padl o pár minut později pod náporem droidí palby. Smuteční obřad v hospodě U Dvou ryyků za něj a další padlé držel soudce Karborund.

rumpaal.jpg