Rumorodci

Atletická asociace Rumorodci byl jeden z klubů kashyyycké fotbalové ligy. Jeho domácí hřiště se nacházelo na břehu jezera Varf u Tyrvrarru a jeho hráči tedy patřili mezi nejlepší plavce ligy. Taky hodně pili, především Tyrvrarrský rum, díky čemuž si někteří vykládali zkratku AA jako agresivní alkoholici. Ve znaku měli kalich s rumem a podle městského protokolu u nich musel nějaký čas působit každý princ, než se stal náčelníkem. Jejich nejdůležitějším sponzorem byl Hrrub.

Historie

Klub byl založen krátce po založení města, původně jako sdružení alkoholiků, co si chtěli během odvykání trochu zacvičit. Jakmile se do města dostaly zvěsti o nově vynalezeném sportu, s vervou se do něj pustili.
Patřil k průměrným klubům, ale jeho zápasy bývaly velmi zajímavé, zejména ty na domácím hřišti nebo proti dlouhodobě znepřáteleným Rwookrrorro Rangers. Tyrvrarrští si totiž sice na pohár sáhli jen tehdy, když se v noci proplížili do stanu poroty, ale Rwookrrorrákům nic nedali zadarmo a v domácím bazénu jim mohli konkurovat jenom silní plavci od Torpéd Tunnatutikan a Bílých humrů z Valyarru, a to ještě těžko.
Za Impéria byla většina hráčů pochytána, nahnána do pracovních táborů a Tyrvrarr pak i s Varfem zničila Frau Engels.

Členové