Rugsakk

[„Do pytle…“]
- Rugsakk nadává

Rugsakk byl Wookiee z Tarisu, údržbář kluzáků a otrok, který se později přidal k posádce Jolly Jedie. Srst měl od přírody skvrnitou, mastnou a celkově nevzhlednou, ale o kluzácích toho věděl víc než leckterý školený specialista a když se do něčeho pustil, prostě to dodělal.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 50 BBY ve spodních patrech Tarisu, v komunitě ekonomických imigrantů, kteří ani na nové planetě nenalezli štěstí. Malý Rugsakk si vydělával krádežemi swoopů, později i jejich opravami a když ho ve dvanácti lapili otrokáři, bylo to pro spoustu obyvatel města docela vysvobození. Wookiee putoval na Sarinin, kde ho jeden z otrokářů chvíli využíval jako osobního servisáka na transporty, ale po pár letech ho docela rád prodal Vasilisse. S ní až do pádu Republiky cestoval po závodištích galaxie a společně s Korborrem udržoval její kluzák v provozu. Několikrát se marně pokusil o útěk a nepovedl se mu ani pokus o sebevraždu policajtem, kdy jednoho napadl během závodů na Oovo IV a doufal v rychlý konec.

Občanská válka

Po převratu a plošném zákazu závodů mu nastaly ještě těžší časy. Jeho paní dlužila velké peníze lichvářům Černého slunce, a aby si je alespoň dočasně usmířila, věnovala jim Rugsakka s Korborrem místo jedné splátky. Tak se dostali do rukou Oxacovi a následně putovali společně se Sabaccou na svou rodnou planetu, neboť si tento chtěl šplhnout u Impéria tím, že jim dodá pár otroků z vlastních skladů. Rugsakk byl vybaven inhibičním čipem a začal v Táboře 52 okopávat kashyyycký chmel.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti na tábor zaútočil kashyyycký odboj, on byl společně s dalšími zachráněn a na základně v mlhovině Tyyyn se pak rozhodl posílit buňku kapitána Simbaccy.
Na palubě potkal a směl komandovat Vasilissu, která se službou s chlupáči snažila odčinit své staré hříchy. Zpočátku jí to dával pěkně sežrat, ale už o pár týdnů později docela slušně spolupracovali, když stavěli kluzáky pro závod na Raxusu Prime. Podílel se na stavbě všech kluzáků včetně kapitánovy Splašené šunky a náramně si to užíval. Podstatně méně si užíval závěr závodu, kdy byl kapitán prohlášen za mrtvého, a ve volbách jeho nástupce dal hlas Warrbrugovi.
Později poptávka po kluzácích značně poklesla, ale jeho technické schopnosti se hodily i nadále, nejen při opravách Švábivce 1. V následujících měsících se přeorientoval na servisáka stíhaček, společně s Korborrem se plně věnovali všem menším strojům na palubě a mlsně koukali i po zbývajících AT-TE. Občas se jim pod nohy přimotal Poggo, kterého ale pro jeho šikovnost zásadně neodháněli, a Rugsakkovi ani nevadilo, že se o něj nezajímá žádná z palubních samiček. Věnoval se práci, protože konečně mohl a ne musel, a kapitán mu sem tam musel připomenout, že dát si chvíli pauzu není hřích.

d20

Fringer 4
Repair +14, Computer Use +10, Climb +8, Knowledge (podracers) +8, Craft (podracers) +6, Bluff +5, Gather Information +5, Pilot +5, Search +5
Street Smart, Gearhead, Skill Emphasis (Repair)