Rrumcajs

Rrumcajs byl mahagonově černý Wookiee a dvojče Rumborra. Narodil se roku 521 BBY a pocházel z Tyrvrarru.
Byl divoký a nespoutaný a z historie města byl smazán, když se s bratrem pokusil v roce 483 BBY ukrást recept na tyrvrarrák.

Protože neměl kam jít, vydal se s bratrem do Rraholce, kde začali přepadat pocestné a karavany a z jednoho takového lupu dostal i nevěstu, se kterou se mu v roce 472 BBY narodil syn Rurrwag. Když byl syn dostatečně starý, pustil ho do světa na učenou a už nikdy jej neviděl. Doslechl se však na stará kolena, že se stal kapitánem vesmírných pirátů, za což byl na něj sakra hrdej.
Rrumcajs byl vlastně náčelník tlupy loupežníků, kteří si své domovy vybudovali okolo jednoho tatrrranského plesa, a jak se pověst lesa hrdlořezů rozkřikla, žilo se mu docela poklidně. S nástupem Impéria nechal vztyčit hranici lesa ze zajatých imperiálů, což docela úspěšně odradilo všechny ostatní od toho, aby mu lezli do lesa.
V roce 6 BBY se jedné z jeho pravnuček narodil Pirranhacca.

Tři týdny po zničení Hvězdy smrti mu lesem bez dovolení procházeli Kody-Kann Tonewy, Fidorkka a Rou D'Rixx. Rrumcajs si je nechal předvolat a přiměl je nasadit Roudýho do souboje s Pirranhaccou. Tento souboj samozřejmě vyhrál malý Wookiee, ale než z toho mohl Rrumcajs vyvodit důsledky, objevila se na scéně stříbrná loď, ze které na něj hulákal jeden z jeho dalších pravnuků, ať ty tři okamžitě pustí. Rrumcajs neváhal, využil situace a prakticky dovolil únos Pirranhaccy, který tak získal ideální příležitost ke krádeži oné moc pěkné lodi.
Od té doby ho ale pěkně dlouho neviděl.