Rrihal

Rrihal, známý též jako Pytlák Rrihal, byl neurozený Wookiee z Kashyyyku, slavný chytač fotbalového týmu Rumorodci a člen městské domobrany. Už od narození byl svou hovadskou stavbou těla předurčen k svatému povolání fotbalisty, ve vrcholové formě vážil 210 kilo a zrychlení měl takové, že na sto metrů doběhl rozjetou motorku. Měl dceru Hannu, zetě Kanryho a vnuka Figarra.

Historie

Rrihal se narodil roku 211 BBY v Tyrvrarru a už odmala bylo jasné, že duchové chtěli, aby se stal fotbalistou. Trénoval od chvíle, kdy se naučil chodit, a už v roce 199 BBY nastoupil v reprezentaci proti Dynamu. Postupně se osvědčil jako nejlepší chytač družstva a mezi spoluhráči i fanoušky platil za největšího frajera na hřišti. Když při utkání ve Varfu nasadil tempo, rozjívení fanoušci naskakovali na kusech kůry do hřiště a surfovali na metrových vlnách. Pokud při kraulu majzl někoho z hráčů dlaní po hlavě, plavčíci rovnou skákali do vody a lovili nebožáka u dna. Dění ve městě mimo fotbal moc neřešil, takže zmizení místního kluka roku 98 BBY nijak neprožíval, ale jeho návratu roku 96 BBY už si všiml, protože se klučina stal městským šamanem a před každým zápasem vedl posvátné rituály, aby vyhráli.
Roku 91 BBY si po jednom zápase při plavání s fanynkami ve Varfu zadělal na potomka, což se dozvěděl až o rok později, když se mu u prahu domu fanynka objevila i s Hannou. Pohled na mimino udělal své, Pytlák ty dvě nevyhnal a rovnou si je nastěhoval k sobě.
V roce 89 BBY o šamana přišli, když došlo ve městě k tragédii a masakru, ale život šel dál a na výherní bilanci se to zas tolik nepodepsalo.
Když se u jeho holčičky objevily vlohy k fotbalu, měl z toho obrovskou radost. Brečel dojetím, když díky ní roku 73 BBY vyhráli proti buznám z Rwookrrorro, a ve všech ohledech byl pyšný táta.
Roku 68 BBY se nacházel ve městě, když se stalo cílem velkého nájezdu Trandoshanů. Byl jedním z posledních obránců na nohou a byl fakt rád, že se objevil Demonbacca, jejich bývalý šaman, s bratrancem Salltrynem a společně se jim podařilo město ubránit. Byl zastánce toho, aby byl Demonbacca přijat zpět do komunity a pomáhal fotbalistům, aby víc vyhrávali.
V roce 19 BBY vyrazil s náčelníkem ke Kachirhu, kde přežil bitvu a vrátil se bránit domov a svou rodinu. S nástupem Impéria jeho fotbalová kariéra skončila. Než stihnul umřít při bitvě u Krákavé skály, byl i s rodinou chycen Trandoshany. Nějakou dobu pro ně otročil a po vybudování Tábora 52 tam byl nahnán a dostal inhibiční čip. Pro své zjevné fyzické přednosti byl pak vybrán jako dárce spermatu pro projekt Goliáš a aniž by o tom věděl nebo se na tom nějak aktivně podílel, stal se v roce 14 BBY otcem Darryda.
V roce 0 ABY, když byly inhibiční čipy vyřazeny, uvolnil při osvobozování tábora Šošonským králem své místo v transportéru, takže se do něj vešli další čtyři chlupáči, a on se pak rozeběhl vstříc vlně z Varfu.
Jeho tělo nebylo nikdy nalezeno a jeho dcera věřila, že se neutopil a skrývá se před Impériem v kashyyyckých lesích.

d20

Soldier 3 / KFL Player 5
Swim +14, Intimidate +8, Climb +6, Escape Artist +6, Jump +6, Knowledge (football) +6, Tumble +6, Profession (football player) +5, Sleight of Hand +5
Stamina, Dodge, Endurance, Combat Reflexes, Improved Disarm, Fame
Specialization (seeker)