Rrihal

Rrihal, známý též jako Pytlák Rrihal, byl kashyyycký Wookiee z Tyrvrarru, který se proslavil hlavně jako chytač fotbalového týmu Rumorodci, ve kterém byl aktivní víc jak 160 let, až do jeho zotročení Impériem.

Vzhled

Rrihal byl Wookiee jak hovado, který byl už od narození svou stavbou těla předurčen k svatému povolání fotbalisty. Ve vrcholové formě měl 210 kilo a zrychlení měl takové, že na sto metrů doběhl rozjetou motorku. Když při utkání ve Varfu nasadil tempo, rozjívení fanoušci naskakovali na kusech kůry do hřiště a surfovali na metrových vlnách. Pokud při kraulu majzl někoho z hráčů dlaní po hlavě, plavčící rovnou skákali do vody a lovili nebožáka u dna.

Historie

Roku 89 BBY si při plavání s fanynkama ve Varfu po zápase s jednou z nich zadělal na potomka, což se dozvěděl až o rok později, když se mu u prahu domu fanynka objevila i s Hannou. Pohled na mimino udělal své, Pytlák ty dvě nevyhnal a rovnou si je nastěhoval k sobě.
O to větši radost z toho měl, když se u holčičky objevily vlohy k fotbalu a později se z ní stala rumorodská diplomatka. Brečel dojetím, když díky ní roku 73 BBY vyhráli proti buznám z Rwookrrorro Rangers, a ve všech ohledech byl pyšný táta.
S nástupem Impéria jeho fotbalová kariéra skončila a i on byl nahnán do Tábora 52 a dostal inhibiční čip. Při osvobozování Šošonským králem uvolnil své místo v transportéru, takže se do něj vešli další čtyři chlupáči, a on se pak rozeběhl vstříc vlně z Varfu.
Jeho tělo nebylo nalezeno, ale Pytlákova schovanka věřila, že se neutopil a skrýval se před Impériem v lese.