Rradcara

Rradcara byla wookijská samička hnědoplavé srsti a vytříbeného smyslu pro humor. Byla dcerou Georrggekese a Leenncaany a sestrou Demonbaccy.
Narodila se 15. 2. 108 BBY jako první dítě svých rodičů.
S o rok mladším bratrem měli velice dobrý vztah a měla velice ráda svého staršího bratrance Wyrrgyho, protože kdo by neměl, že.
Ráda pekla, sledovala závody podracerů, hokej a lety na lyžích a mladíci na ní mohli oči nechat. V mládí trochu experimentovala, co se vzhledu týče, a zkoušela různé odbarvovací techniky, ale když jednou skončila s oranžově zrzavou, nechala toho.

V roce 89 BBY při oslavě Demonbaccových narozenin mu s bratrancem Salltrynem připravila koláčky z květů ayahuascy, o kterých jim ze svých zážitků s Barwigem vyprávěl. Omylem ale zaměnili ayahuascu za airuruba - téměř identický květ, ale se strašlivými účinky. Po jejich pozření začal mít Demonbacca silné vidiny, pohltil ho nepředstavitelný děs a nepříčetný zabil svého otce i těhotnou matku. Rradcara sice přežila, ale víceméně zešílela a v přítomnosti jejího bratra propadala panickým záchvatům.
Starat se o ni začala teta Naraasirra.

Roku 19 BBY byla teta při imperiální razii zabita, když Rradcaru marně bránila před odvedením do Tábora 52.

V roce 14 BBY zemřela jako oběť pokusů v Táboře 52, když na ní imperiální vědci testovali zdraví nezávadné cigarety.