Rradcara

Rradcara byla Wookiee z Kashyyyku, příslušnice rodu Malrys, zdravotní sestra, specialistka na PTSD a později zastupující tyrrvrarrská šamanka.

Vzhled

Rradcara byla žena hnědoplavé srsti s hnědýma očima. Byla drobná, po otci zdědila jen necelých 190 centimetrů výšky, hubená a muži ji hodnotili jako velice hezkou, roztomilou. Na čele nad kořenem nosu měla malou jizvu, kterou jí způsobil omylem bratr, když byli oba ještě malé děti.

Povaha

Rradcara byla obětavá, dobrosrdečná dívka, která byla pověstná svou upřímností a netečností k tomu, co jí tato upřímnost může způsobit. Měla vytříbený smyslu pro humor, skoro jako Wyrrgy, a přehled v popkultuře, i té galaktické. Milovala Tarzarra a Logannu. Ráda pekla, sledovala závody podracerů a lety na lyžích. Víc než fotbal ji bavil hokej, a tak se vždy těšila na zimní období, až zamrzne Varf a Rumorodci začnou hrát na ledě. Pivu ani rumu moc neholdovala a raději sáhla po něčem sladším, třeba od Red Romance Inc.
Z tragické smrti svých rodičů se nikdy zcela nedostala, vyčítala si ji a ačkoliv si na tu traumatickou událost nepamatovala, někdy se jí vzpomínky dostaly na povrch a potýkala se s panickými záchvaty.

Rodina

Otec Georrggekes, matka Leenncaana, o rok mladší bratr Demonbacca s neteří Jessicou.
Strýc Arrtharuk a teta Naraasirra, dvojče její matky.
Bratranci Wyrrgy se synovcem Seburbachacharrem, Salltryn a Kanrryuh se synovcem Figarrem, sestřenice Lauwlyamurry. Rovněž bratranec Pirranhacca, pravnuk jejího pradědy.
Z otcovy strany babička Rorscharrch, děda Rurrwag, prastrýc Rumborr a praděda Rrumcajs.
Z otcovy strany prateta Klekitrifuk, sestra babičky Rorscharrch, a prastrýc Wyrumhul.
Z matčiny strany babička Mennopaauza, děda Jorrseffar, prasestřenice Aarnyrra, prababička Anerrzzka.
Ve vzdálenějším příbuzenstvu pak teta přes koleno Tublatanca a její manžel Churr s dcerou, Rradcařinou sestřenicí Erris. Přes tatáž kolena synovec Simbacca a neteř Fichurra.
Matka byla z rodu Malrys, otec byl považován za neurozeného. Později se ukázalo, že otec pocházel z loupežnického rodu Lotrrando. V žilách jí ale kolovala i krev Shoshonů.
Syn Darryd.

Historie

Před rozkazem 66

108-104 BBY

Rradcara se narodila 15. 2. 108 BBY v Tyrvrarru, a to jako první dítě svých rodičů. Otec byl tesař, matka hasička a dívku čekal život plný dobrodružství. Tehdy měla jen o tři roky staršího bratrance Wyrrgyho, ale to se záhy změnilo, když se roku 107 BBY narodil nejen bratranec Salltryn, ale i její vlastní bratr Demonbacca. Ten ji hned o rok později omylem třísknul hrncem do hlavy a obohatil ji tak o jizvu ve tvaru půlměsíce nad kořenem nosu.
Rradcara, Salltryn a Demonbacca spolu trávili většinu času a tvořili nerozlučnou skupinku. Wyrrgy se k nim připojoval jen málo, ale svou absenci kompenzoval aspoň tím, že pro ně vyráběl mechanické hračky, které doslova milovali. Když bratranci létali s dědou Jorrseffarem na Kwookrrr, letěla občas s nimi, ale jinak pomáhala doma mamce a četla jednu knížku za druhou. Její vrstevníci i vrstevnice ji začali viditelně přerůstat, ale nic si z toho nedělala.

103 BBY

Wyrrgy vzal Rradcaru, Demonbaccu a Salltryna na svém ochočeném katarnovi Zuuře na výlet do přírody, kde je jako správný nejstarší a nejrozumnější sourozenec učil o nástrahách lesa. Daleko od města je napadla smečka čtyř divokých katarnů. V nastalém zmatku se Wyrrgymu podařilo jedno ze zvířat zabít a s prckama zbylé predátory zahnat. Do vesnice se vratili slavně a s trofejí.

101 BBY

Rradcara začala chodit do Brontosauromtů, přírodovědného kroužku myslivosti, který založil a vedl Frragg a kam začala chodit skoro všechna děcka z města.

99 BBY

Arrtharukovi a Naraasiře se narodil Kanrryuh. Rradcara se společně se Salltrynem a Demonbaccou chopila příležitostí stát se jeho chůvou a nechápala, proč se nemůže s klukama připravovat na zkoušku dospělosti. Když jí bylo řečeno, že dívky zkoušku dospělosti nedělají, přišlo jí to jako kokotina a taky to všem pěkně od plic řekla. Napsala i stížnost náčelníkovi. Snurrk o tom pak přemýšlel celou minutu, ale nechal si to jako zlepšovák na dobu, kdy ho s tím konzervativní chlupáči nepošlou do prdele.

98 BBY

Když na Salltryna a Demonbaccu zaútočila gerraka, byla Rradcara první, kdo poskytl Salltrynovi první pomoc a zásadně tím zvýšil jeho šance na přežití. Tento zážitek ji ovlivnil natolik, že se rozhodla dát na dráhu zdravotní sestry. Domnělou smrt svého bratra oplakala, ale věděla, že jeho duše se prohání s Tutattisem a Shoshawnou po pláních věčných lovišť.
O svém rozhodnutí pomáhat nemocným a zraněným řekla rodičům a ti jí domluvili nejlepší místo na Kashyyyku, kde se tomuto řemeslu vyučit: Lurkooro. Vzali ji do učení v chrámu Wirady a Rradcara cítila v kostech, že její život začíná dávat smysl.

96 BBY

Když se k ní dostala zpráva, že se Demonbacca vyloupl ze Země stínů, ani nečekala na povolení sester, jestli může odjet pryč. Do Tyrvrarru se dostala hned jak to šlo a stihla slavnost, kterou Snurrk uspořádal. Bratr byl trochu jiný, než si ho pamatovala, ale byl to on a ona za tento zázrak děkovala Tutattisovi i Wiradě. Oblíbila si i jeho ochočenou gerraku Mishu. Poslechla si Demonbaccovo vyprávění, co dělal poslední dva roky a jak ho učil vyhnaný šaman Barwig. Demonbacca byl pak považován za jeho nástupce a jmenován novým městským šamanem, nejmladším v jejich historii. Když se pak její bratr dozvěděl, že Rradcara se učí na zdravotní sestru, měl jasno v tom, že až bude mít po učení, stane se jeho asistentkou, pravou rukou v Tyrvrarru. To neznělo vůbec špatně, a tak se do Lurkooro vrátila s dobrou náladou a pokračovala ve studiu.

94 BBY

Rradcara se podle matky představené naučila vše, co mohla, a vrátila se domů, kde se hned připojila k bratrovi a společně se starali o zdraví a pohodu svého města. Asistovala Demonbaccovi, když teta rodila Lauwlyamurry, a vše dobře dopadlo. Ještě toho roku domluvila porodní bábu, která by je zaskočila, a se všemi sourozenci se vydala na cestu po celém Kashyyyku. Cesta byla jak výletem, tak i takovým rozšířeným kurzem přežití, během kterého spolu všichni trénovali jak svoje vědomosti ohledně přírody, tak i jejich schopnosti sebeobrany, lovu a boje. Wyrrgy se odpojil předčasně kvůli svým povinnostem, ostatním trvala cesta necelý půlrok a ani tak nestihli navštívit všechna místa, která chtěli. Během cesty zemřel Misha po napadení stádem kynrathů. Uplácali mu ale hezký hrob a měla na něj hromadu krásných vzpomínek, takže to zvládla statečně. Po návratu do pracovního procesu si doplňovala další vzdělání a nasávala nejmodernější metody ve zdravotnictví, které ve městě převáděla do praxe. Spousta chlapců se za ní otáčela a otec musel odhánět zájemce o sňatek, protože rozhodnutí, koho si vezme, hodlal nechat na ní.

90 BBY

Mamce se během rodinného obědu udělalo podezřele nevolno. Rradcara ji pro jistotu zkontrolovala a zjistila, že je těhotná. Když se to dozvěděl otec s bratrem, týden neopustili Hrbatý hrozen.

89 BBY

Blížila se oslava Demonbaccových narozenin a Rradcara se Salltrynem se rozhodli, že mu upečou speciální koláčky z květů ayahuascy, o kterých jim ze svých zážitků s Barwigem vyprávěl. Omylem ale zaměnili ayahuascu za airurubu, téměř identický květ, ale s drasticky odlišnými účinky. Po jejich pozření začal mít Chlouppek silné vidiny, pohltil ho nepředstavitelný děs a nepříčetný zabil svého otce i těhotnou matku. Rradcara sice vyvázla bez úhony, ale přihlížení tomu masakru se na ní silně podepsalo. Projevily se u ní všemožné psychické poruchy, sebepoškozovací a sebevražedné sklony a musela být okamžitě převezena do Lurkooro, kde se o ni začali starat, aby si pod vlivem výčitek něco neudělala. Nebyla tedy u toho, když Demonbacca s pomocí Salltryna, Kanrryho, Lauwly a Wyrrgyho utekl z planety.

88-77 BBY

Rradcara zůstala pod dohledem sester několik let a její stav se postupně zlepšoval. Na události osudného dne si nepamatovala, její mysl tyto vzpomínky raději vytěsnila, ale čas od času vypluly na povrch a Rradcara se pak musela vypořádat s panickými záchvaty. Aby celou dobu nemyslela na to, co svou chybou způsobila, vrhla se na další studium medicíny.

76 BBY

Byla v tom tak dobrá, že získala prestižní stipendium na lékařskou fakultu na Zeltrosu. Chtěla se zaměřit na pomoc pacientům s vážným posttraumatickým stresem, pacienty jako bývala ona sama.

75 BBY

Rradcara dostala zprávu od Salltryna, že se doma objevil Demonbacca a unesl ochrnutého Wyrrgyho pryč z planety v naději, že mu dokáže pomoci. Bylo to poprvé od smrti rodičů, co o něm něco slyšela. Už roky si myslela, že je mrtvý, ale potvrzení, že je naživu, jí udělalo radost.

72 BBY

Rradcara získala svůj první diplom, červený, a rovnou se vrhla na navazující studium. Současně získala licenci a rozjela malou soukromou kliniku, kde své znalosti uváděla do praxe.

71 BBY

Ozval se jí Kanry, že se Demonbacca vrátil domů i s Wyrrgym, který je opět na nohou, zdravý jako řípa. Dala mu za úkol bratra pozdravovat a slíbila, že až dokončí, co má na Zeltrosu rozjeto, vrátí se domů.

68 BBY

Rradcara dokončila studium opět s červeným diplomem, sbalila si své věci a vyrazila domů na Kashyyyk. Když se vrátila, vůbec to tam nepoznávala. Město bylo větší, modernější, ale poničené a dozvěděla se zajímavé noviny. Nejen, že bylo město před týdnem cílem velkého nájezdu trandoshanských otrokářů, ale podařilo se je porazit až s pomocí Salltryna a Demonbaccy, který jinak žil v Zemi stínů. Poslední jmenovaný pak byl Snurrkem omilostněn a mohl opět svobodně vykonávat svou funkci šamana. Rradcara nelenila, vydala se za bratrem do jeho domu v Zemi stínů, kde došlo k dojemnému shledání obou sourozenců, Rradcaru sice popadl jeden z jejích záchvatů, ale společně to rozdýchali a bylo ujednáno, že bude jeho kolegyní v zajištování zdraví a duševní pohody Tyrvrařanů.

57 BBY

Rradcara šla bratrovi a Luccy na svatbu. Novomanželé pak odletěli na svatební cestu a Rradcara po tu dobu převzala Demonbaccovy povinnosti.

45 BBY

Bratříček se švagrovou se vrátili z výletování a přivezli s sebou kamaráda. Kamarád, B’li, byl narkoman bojující se silnou závislostí a Demonbacca s Rradcarou znali způsoby, jak mu s tím pomoci, což se jim podařilo.

43 BBY

Demonbacca opustil Kashyyyk a zmizel na Kalee. Rradcara ho po dobu jeho nepřítomnosti zastupovala, a to velmi kompetentně.

39 BBY

Zemřel strýc Arrtharuk. Protože Demonbacca byl stále pryč, připravila jeho tělo a pohřební obřad, aby jeho duše mohla odejít do věčných lovišť.
Bratr se vrátil domů, vnitřně zničený tím, čím si na Kalee prošel. Tím byl pro ni ideálním pacientem a s Luccy mu pomohly dostat se z pádu, který by neskončil dobře.
Ještě téhož roku šla Wyrrgymu a Harryshe na svatbu.

37 BBY

Luccy se Rradcaře přiznala, že hodlají s Demonbaccou adoptovat dítě, zatímco se pokoušejí o vlastní. Rradcaře to přišlo zvláštní, ale neodsuzovala to a když se pak doma objevil bratr s Jessicou, přišlo jí to úplně v pohodě a děvče si velmi oblíbila.

35 BBY

Oplakala loučení s Jessicou, která odcházela do Chrámu Jediů, a když se pak její bratr o pár týdnů později nekontrolovatelně gebil nad mikroskopem, nechápala proč. Když ji pobídl, ať se podívá taky, poprskala si smíchy stůl a pomohla mu vybrat správné doplňky stravy, aby měl vůbec šanci zadělat si na biologicky vlastní dítě.

29 BBY

Šest dní před Dnem života Luccy náhle zemřela na krevní sraženinu v mozku. Rradcaru to úplně odzbrojilo, ale jejího bratra ještě víc. Na pohřbu se setkala celá rodina, i Jessica přiletěla, ale ať se snažila sebevíc, nepřesvědčila brata, aby přijal pozvání od Erris a přidal se k nim v Karrambaculleku. Mrzelo ji to, ale oslavu si užila, Jess ji seznámila s jejím mistrem, ale ten byl tak zčajovaný, že si to nepamatoval. Druhý den pak zfackovala Krobarra, který ráno při jejich překotném útěku před náčelníkem trefil Jessicu oštěpem do břicha.
Rradcara se pak vrátila domů a zaskakovala za bratra, který se nezdravě vyrovnával se smrtí manželky tím, že létal po galaxii a vrhal se do nebezpečných dobrodružství. Udržovala s ním pravidelný kontakt, ale málokdy se vracel domů, většinou jen na Vánoce a na její narozeniny.

19 BBY

Před bitvou o Kachirho ji vzal Snurrk s sebou, aby doprovázela tyrvrarrské bojovníky, protože Demonbacca byl po celé klonové války neznámo kde. O tom, že se objevil v Kachirhu, se dozvěděla až poté, co se vydal na sebevražednou misi a ona se mohla akorát modlit k Tutattisovi a Wiradě, aby to ten blázen přežil. Samotnou bitvu přežila, zachránila několik životů a se Snurrkem zvládla po zradě klonů utéct z města.

Občanská válka

19 BBY

Doprovázela Snurrka až na sněm náčelníků, kde se potkala s Wyrrgym, který jí převyprávěl jejich sebevražednou misi, ale že naposledy jejího bratra viděl zůstávat s kapitánem Tarrkazzem na pláži u Kachirha. Věděla, že pokud by její bratr přežil, vrátil by se schovat do svého domu v Zemi stínů, a vyrazila tam. Na místě narazila na stopy nedávného obývání a ve sklepě našla hromadu kloních mozků. Vrátila se tedy klidnější do Tyrvrarru, kde jí Kanry potvrdil, že bratr i Jessica jsou naživu.
Rradcara zůstávala v Tyrvrarru, nablízku rodině, a připravovala se na nejhorší. V srpnu požehnala Snurrkovým bojovníkům, kteří odešli bojovat ke Krákavé skále. Krátce nato byla firma jejích bratranců znárodněna a při přebírání majetku smrtelně postřelena teta Naraasira. Rradcara jí chtěla poskytnou první pomoc, ale byla při tom omráčena a odvlečena do nově budovaného Tábora 52.

18-14 BBY

Impérium v kooperaci s Trandoshany vyselektovalo několik mladých wookijských žen pro projekt Goliáš. Rradcara byla jednou z těch žen, což byl důvod, proč jí nebyl voperován inhibiční čip. Její věznitelé se ji pokusili několikrát laboratorně oplodnit geneticky vylepšenými spermiemi, ale ani u ní, ani u ostatních samic nezaznamenali úspěch. Projekt tedy přešel k přirozeným spermiím od vybraných dárců. Jakmile Rradcara úspěšně otěhotněla s pomocí nepřítomného Rrihala, byla s ostatními ženami potají převezena na Trandoshu, kde projekt Goliáš pokračoval ve speciálním komplexu.

14 BBY

Dne 20. 6. Se Rradcaře narodil Darryd. Protože byla chytrá, byla schopná přesvědčit vedoucí projektu, že absolutní izolace dítěte od matky může způsobit defekty v indoktrinačním procesu, a zajistila si tak, výměnou za spolupráci, že se mohla o Darryda starat.

10 BBY

Rradcara sice se svými vězniteli spolupracovala, ale jen částečně. Věřila, že dokáže svého syna ochránit od úplně indoktrinace, a i když tomu měla minimální prostor, udělal pro to maximum.

4 BBY

Rradcara zjistila, že jejího syna i ostantí děti vystavují vědci vysokým dávkám airuruby. Při jejich výcviku tak několik dětí zemřelo, protože byly pod vlivem této drogy rozsápány ostatními. Matky, jejichž děti zemřely, byly opět oplodněny. Byla z toho v šoku a aktivně se začala dívat po možnostech, jak i se svým synem utéct.

1 ABY

Darryd byl úspěšně nasazen proti Kashyyyckému odboji a byl od Rradcary odstaven. Věznitelé ji začali připravovat na odnošení nového Goliáše.

d20

Fringer 3 / Tech Specialist 3 / Doctor 2
Treat Injury +18, Sense Motive +12, Diplomacy +10, Knowledge (biology, medicine) +10, Listen +8, Profession (nurse) +8, Spot +8, Intimidate +7, Knowledge (Wookiees) +7, Climb +6, Gather Information +6, Handle Animal +6, Search +6, Survival +6
Iron Will, Alertness, Surgery, Skill Emphasis (Treat Injury), Cybernetic Surgery
Reputation, Masterful Healer, Instant Mastery (Knowledge (Wookiees)), Medical Specialty (Psychiatric Specialist)