Rozary

Rozary byla Devaronianka, inkvizitorka rozengardské sekce Inkvizice. V hierarchii sekce byla hned pod Dergolem, který byl Styxovým zástupcem.

Historie

Rozary se narodila na jedné z devaronských kolonií krátce po vzestupu Impéria. Když se u ní projevila citlivost k Síle, imperiální úřady se to hned dozvěděly a poslali Inkvizici, aby si dívku odvedla. Rodiče se jí nechtěli zříct, ale byli zpacifikováni a poté, co byla dívka odvlečena, popraveni. Rozary se dostala do Citadely, kde hned začal její výcvik a kde se poznala s Luc-Nanem, Nizzou a ostatními mladými učedníky včetně Neryssy. Ji speciálně učila Tamora v temných kouzlech a Ruuki Arssadri šermu s vlastním světelným mečem.
O pár let později jí byla předána zpráva, že její rodinu zabil Jedi na útěku. Když její studium u Tamory skončilo, měla být převelena do jiné sekce. Tou byla nakonec sekce na Rozengardu. Šla tam ale loajální Citadele a měla v plánu odklánět klíčové informace, aby měla její domovská sekce navrch v lovu Jediů. Po nějaké době ale propadla Styxovi a dokonce se stala jeho milenkou a byla jeho nejhorlivější inkvizitorkou.
Dne 24. 7. 0 ABY se společně s lordem Styxem připravovala na konfrontaci s neznámými útočníky. Když je Síla upozornila, že jsou v laboratoři, pronikli dovnitř a chvíli se schovávali mezi těly a vyčkávali. Ve správný okamžik Rozary mrštila jedním z těl po Kodym a začal souboj na meče. Souboj to byl vyrovnaný, ale měl nečekaný výsledek. Plešoun pomocí Silové vlny odhodil všechna těla mezi nimi, ale také mezi jeho kumpánem a Styxem, takže mohla napřímo vidět, jak Chlouppek jejího mistra jedním úderem do hlavy poslal k zemi. Najednou proti ní stáli dva. Vzala nohy na ramena a vyběhla do vyššího patra, s Kody-Kannem v patách. V Síle ucítila ukončení Styxova života a nepříčetná hněvem minula mučírnu s Carke a doběhla až do psince, ze kterého vypustila jeden z jejich výtvorů, aby se o ty dva hnusáky postaral.

d20

Noble 2 / Soldier 3 / Imperial Inquisitor 8 / Officer 1
See Force +16, Telepathy +16, Diplomacy +15, Gather Information +15, Drain Knowledge +12, Fear +12, Bluff +10, Survival +10, Appraise +8, Computer Use +8, Knowledge (tactics) +8, Sense Motive +8, Tumble +8
Sense, Track, Imperial Command Training, Dodge, Urban Tracking, Mobility, Dissipate Energy, Skill Emphasis (Diplomacy)
Military Sponsor, War Games, Tainted, Favoured Enemy (Jedi Consular, Force Adept)