Rozary

Rozary byla Devaronianka, inkvizitorka rozengardské sekce Inkvizice. V hierarchii sekce byla hned pod Dergolem, který byl Styxovým zástupcem.

Historie

Před rozkazem 66

Rozary se narodila 2. 12. 30 BBY na Voorlachu, devaronianské kolonii v sektoru Duluur. Když se u ní projevila citlivost k Síle, nebyli kolem žádní rytíři Jedi, kteří by ji vzali k výcviku do Chrámu, a tak se s jejím darem musela rodina vypořádat po svém. Až na výjimečné stavy, kdy byla nebezpečná sobě i svému okolí, šlo vše v pořádku.

Občanská válka

V roce 15 BBY nahlásil někdo ze sousedů její podivné chování imperiálním úřadům, které obratem poslaly Inkvizici, aby dívku prověřila. Rodiče se jí nechtěli zříct, ale byli zpacifikováni a poté, co byla dívka odvlečena, popraveni. Rozary se záhy dostala do Citadely, kde hned začal její výcvik a kde se poznala s Luc-Nanem, Nizzou a ostatními mladými učedníky včetně Neryssy. Ji speciálně učila Tamora v temných kouzlech a Ruuki Arssadri šermu s vlastním světelným mečem. S Ruukim cvičil i budoucí lord Tonewy, se kterým se sblížila a svého času k němu i něco cítila.
Když kolem roku 11 BBY její studium u Tamory skončilo, byla společně s Perlekem převelena k inkviziční sekci na Rozengardu. Šla tam loajální Citadele a měla v plánu odklánět klíčové informace, aby měla její domovská sekce navrch v lovu Jediů, ale po nějaké době propadla Styxovi a dokonce se stala jeho milenkou a byla jeho nejhorlivější inkvizitorkou.
Dne 24. 7. 0 ABY se společně s lordem Styxem připravovala na konfrontaci s neznámými útočníky. Když je Síla upozornila, že jsou narušitelé v laboratoři, pronikli dovnitř a chvíli se schovávali mezi těly a vyčkávali. Ve správný okamžik Rozary mrštila jedním z těl po Kodym a začal souboj na meče. Souboj to byl vyrovnaný, ale měl nečekaný výsledek. Plešoun pomocí vlny Síly odhodil všechna těla mezi nimi, ale také mezi jeho kumpánem a Styxem, takže mohla napřímo vidět, jak Chlouppek jejího mistra jedním úderem do hlavy poslal k zemi. Najednou proti ní stáli dva. Vzala nohy na ramena a vyběhla do vyššího patra, s Kody-Kannem v patách. V Síle ucítila ukončení Styxova života, nepříčetná hněvem minula mučírnu s Carke a doběhla až do psince, ze kterého vypustila jeden z jejich výtvorů, aby se o ty dva hnusáky postaral. Následně se jí podařilo utéct do skrytého sekundárního hangáru, naskočit na loď s Perlekem a bezrukým Mufarem a uniknout.
Otřesená smrtí Styxe ani nevnímala, že je Perlek vzal na Citadelu. Po předání hlášení Algernnon jí byl přidělen pokoj, kde několik dní vstřebávala, co se vlastně stalo, a probírala se záznamy od Císařovi ruky, které ji seznámily s Demonbaccou a jeho pravou rukou Champbaccou. Perlek brzy přišel s varováním, které mu Síla odhalila, že se chystá neodvratný útok na Citadelu, a oni se na to začali připravovat.
Dne 20. 8. obdržela zprávu od někoho, o kom již léta neslyšela. Rody ji varova, že ho napadl Sien, který zabil Loraxe a nejspíš i Dergola. Obával se, že Císař se rozhodl zbavit se Inkvizice. Rozary to v hlavě udělalo docela guláš a bujely v ní pochybnosti. Dne 28. 8., těsně před vypuknutím operace Trebuchet, se rozhodla vyklidit pole a v ukořistěné stíhačce se pokusila uletět ze soustavy.
Miranda Lenico ji přikázala zastavit, ale Rozary se podařilo Dominatrix proklouznout a skočit do hyperprostoru. Pokusila se uklidnit a zavřít oči s tím, že zkusí usnout, než vyskočí u Gamorru. Ze spánku ji ale o několik minut později vytrhla gravitační studna interdiktoru Helmwige a než se stihla rozkoukat, rozstřílel ji Lazzar na prach.

d20

Noble 2 / Soldier 3 / Imperial Inquisitor 8 / Officer 1
See Force +16, Telepathy +16, Diplomacy +15, Gather Information +15, Drain Knowledge +12, Fear +12, Bluff +10, Survival +10, Appraise +8, Computer Use +8, Knowledge (tactics) +8, Sense Motive +8, Tumble +8
Sense, Track, Imperial Command Training, Dodge, Urban Tracking, Mobility, Dissipate Energy, Skill Emphasis (Diplomacy)
Military Sponsor, War Games, Tainted, Favoured Enemy (Jedi Consular, Force Adept)