Roudý

„On není moc chytrej a já jsem hodně.“
- Roudý o Dwaynu Breenovi

Rou D'Rixx, pro přátele Roudý, byl chlapec z Miu Leptonis IV, který během občanské války prováděl velké věci.

Roud%C3%BD
Jméno: Rou D'Rixx, Krvavá lebka
Rasa: člověk
Rok narození: 6 BBY
Planeta narození: Miu Leptonis IV
Barva očí: hnědá

Vzhled

Malý človíček, tmavé vlasy a velké hnědé oči. Nosil černé oblečení s červenými prvky, chrániče kolen a loktů udělané ze stormtrooperské zbroje, na levém stehně pouzdro s velkým nožem, vpravo zavěšený blaster a na zádech zavěšenou E11.

Povaha

Zvědavý průzkumník, jehož ztráta obou rodičů v raném věku ani moc nepoznamenala a dokázal si poradit. Byl hodně důvěřivý a nechyběly mu ambice, věřil v sílu dobra a chtěl vždy všechny ochraňovat, což dokazuje jeho starost o Dwayna. Neměl příliš vštípené morální zásady a nebál se bojovat zákeřně.

Rodina

Jeho matku, Danu D'Rixx, jednu z nejlepších učednic mistra Gerbera, odvedla v jeho čtyřech letech Algernnon de Bray II..
Jeho otcem byl Kody-Kann Tonewy, jenž se nacházel ve správnou chvíli na správném místě.

Důležité vztahy

  • Dwayne Breen, který mu sloužil za náhradního otce.

Dovednosti

Byl to lišák mazaná a na průzkum opuštěné akademie si vyrobil celou řadu pomůcek z haraburdí, co našel buď na městském smeťáku nebo přímo tam.
Už v pěti letech uměl občas pohnout věcmi pouhou myšlenkou a považoval se za čaroděje, nicméně než to bylo nějak použitelné, musel se toho ještě hodně naučit, například pořádně číst a psát.1
Uměl střílet z automatické blasterové pušky, ale potřeboval ji mít zapřenou na speciální trojnožce, kterou si k ní sám přidělal, jinak s ním zpětný ráz házel jako s křečkem.

Životopis

Občanská válka

Narodil se devět měsíců poté, co se na planetě ukrývali učedníci mistra Denyzze, mezi nimi i Kody-Kann Tonewy.
Jeho matku, tanečnici, nechala z neznámého důvodu unést tamní guvernérka a už ji nikdy neviděl, muž, kterého považoval za otce, rovněž špatně skončil. Malý Roudý se tak od roku 2 BBY poflakoval po Fogsmeade, našel podobně opuštěného kamaráda z cirkusu a společně se zabydleli v opuštěné hospodě Zelený lampion. Během průzkumu našel Roudý v jeho skladišti tajnou chodbu do ještě tajnější akademie, kterou v posledních patnácti letech dvakrát vyčistila inkvizice, a z prodeje některých tam nalezených věcí byli oba živi. Svým průzkumem spustil nastraženou sondu, která byla následně přesunuta do vyšších pater.2
Sedmnáct dní po bitvě o Yavin byl při jednom z průzkumů vyrušen Kodym, Emily, Bananou a Moz'Gojem, týmem povstalců z Jolly Jedie, kteří s jeho pomocí našli v opuštěné akademii mapu a holocron z Ittummi. Protože se chtěl stát rytířem Jedi, a protože fakt hodně padl do oka právě Kodymu, vzali ho nakonec s sebou, společně s jeho šaškem.
Krátce po přijetí do povstalecké buňky kapitána Simbaccy byl kriticky důležitý pro misi na Kashyyyku, kde měl za asistence Kodyho získat tajné kódy z počítačového mainframu křižníku admirálky Engels. Za tímto účelem byl nacpán do vykuchaného šasí R5-D4, propašován na palubu a úspěšně doveden až k počítači, z nějž kódy získal a díky Furriose je pak doručil zpátky Kodymu, jenž byl mezitím zajat a málem popraven. Trojice přežila střet s admirálkou, únikovým modulem se dostala na povrch planety a při nabližování ke Karrambaculleku procházela Rraholcem. Po konfrontaci místními loupežníky bylo domluveno, že se Roudý utká s místním šampiónem v jeho věkové kategorii a výsledek souboje rozhodne jeho osud - pokud vyhraje, smí odejít, pokud ne, nechají si ho a pravděpodobně ho sežerou. Souboj s Pirranhaccou byl náročný a Roudý ho ani s pomocí Síly nevyhrál, ale přilétající Jungle Jet jeho i zbytek výpravy na poslední chvíli zachránil. Než se ale dostal z planety a zpátky na základnu Šošonského krále v mlhovině Tyyyn, bylo ještě třeba odstranit mu z ruky zakouslého Pirranhaccu, což provedl Chambacca odbornou aplikací žížalovice, kterou dal následně Roudýmu i ochutnat.
Po ošetření ran se začal potloukat po základně v mlhovině Tyyyn a opět potkal poněkud uneseného Pirranhaccu, s nímž se díky výchovnému zásahu tamních dospělých a navzdory jazykové bariéře nakonec skamarádil.
Na Jolly Jedie pak letěli společně a v následujících měsících blbli v lese i s Frodirrem, Kitkkatou, Kerripirr, Sahnchem a Panchah. Otec ho tam často navštěvoval, i když byl hodně zaneprázdněný prací na operaci Valkýra, a Champbacca s Chlouppkem ho učili základy užívání Síly.
3. 8. 0 ABY se i s Pirrhanaccou schoval na palubě jedné lambdy, která vyrážela na misi, a protože nebyl čas ho po odhalení vrátit, podíval se na Pokladnici luxusu. Opět tam bojoval v aréně, nejdřív s krysohryzem, později s Prsckem, přičemž oba souboje vyhrál, jeden díky nepříliš diskrétnímu použití Síly před hromadou svědků a druhý díky zákeřnosti. Než stihla zapracovat šuškanda, byl zpátky na Jolly Jediovi a několik starších chlupáčů si ho vzalo bokem, aby mu vysvětlili, že i v boji existují jistá pravidla a že snažit se utrhnout ruku někomu, kdo vám ji podává, není úplně košér.

d20

Force Adept 1 / Fringer 1
Craft (gadgets) +5, Gather Information +5, Move Object +5, Repair +5, Hide +5, Spot +5, Listen +5
Street Smart, Endurance