Rivak Toubbey

citát

Rivak Toubbey byl Shistavanen z Uvena Prime, proviantmistr Rudých raubířů zvaný Krvavej Howl.

Jméno: Rivak Toubbey
Rasa: Shistavanen
Rok narození: 49 BBY
Planeta narození: Uvena Prime
Barva očí: modrá

Stručný profil

Majestátní Shistaven, který už měl sice svůj věk, ale o to větší úcty se mu dostávalo. Pan Toubbey byl přísný a strohý ve svých příkazech, které vyžadoval plnit bez odmlouvání a s absolutním nasazením. Nerozlišoval mezi službou a volným časem a spíš by zapadl u námořnictva než mezi piráty.

Specializace

Rivak byl zkušenostmi a věkem prověřený logistik, stratég a tak trochu i prorok. Hodně dal na svou intuici, která posádku nejednou zachránila, a dokázal si udržovat přehled o stavu celé bandy. Měl na starosti vydávání proviantu a spravedlivé přerozdělování kořisti.

Zajímavosti

Zřídka se osobně účastnil bojů, ale když se k nim nachomýtl, propadá bojovému šílenství, kdy beze zbraně trhal drápy a zuby své nepřátele na kusy. Ti členové posádky, kteří ho v takovém stavu zažili, mu šeptem přezdívají Krvavej Howl.

Jak se stal Raubířem?

Rivak Toubbey byl válečný hrdina, který byl několikrát vyznamenán Velkou armádou Republiky, ale po válce byl Impériem označen za nebezpečný živel a málem skončil v jednom z koncentráků rozesetých po galaxii. Rivak ale nebyl z cukru, zabil nejen imperiální vojáky, kteří pro něj přišli, ale i inkvizitora, který ho doprovázel. Ukradl jejich loď a dal se na útěk.
Na Rudé raubíře narazil, když se mu nalodili na ukradenou imperiální loď, a před smrtí ho zachránila prosba přidat se k té pirátské sebrance.

Roku 18 BBY byl kapitánem doporučen na pozici nového proviantmistra a posádka nebyla proti. Podřízení jej oslovovali Pane Toubbey.
Někdo by si mohl možná utahovat z toho, že Rudé raubíře měli pod palcem smradlaví chlupáčové, ale nikdo z posádky by se neodvážil něco takového vypustit z úst. Na podobné urážky byla posádka velice háklivá a takového blázna by sama vykopla airlockem, ani by se nestačil rozkoukat. Některé civilní společnosti, například Tetragon, ten model dokonce zkoušely okopírovat.
Pokud nebyli Rudí raubíři v boji nebo v bezprostředním nebezpečí, měl vyšší pravomoc než kapitán.

Potenciália

Pokračoval jako proviantmistr, možná si něco začal se Štěknou a časem se stal novým kapitánem.