Rick Findor

Rick Findor byl Cathar z Catharu, učitel šermu, broukobijec a nejlepší duelista své doby.

Historie

Narodil se v roce 171 BBY na domovské planetě své rasy a jeho talent na boj beze zbraně byl rychle odhalen těmi správnými kočičáky. S trochou tréninku u milice se z něj stal schopný bojovník a obránce svého města, ale jeho hlavní kvality vyšly najevo až ve chvíli, kdy se mu do rukou dostala nějaká chladná zbraň. Ačkoliv ostatní se na ně dívali skrz prsty, Rick s nimi dokázal učiněné zázraky a přiletělo se na něj podívat i několik mistrů z Eshenu.
Roku 136 BBY založil vlastní šermířskou školu a seznámil se v ní s Brumbaalem, s nímž v následujících letech trávil až podezřele hodně času a často spolu vyráželi do divočiny, likvidovat hnízda nebezpečného hmyzu. Přesto se stihl oženit a mít syna Arryho, ale nadále se věnoval hlavně šermování a sekání brouků všemožně po planetě. K tomu se mu velmi hodil speciálně ukovaný meč, který dostal za záchranu jednoho čaroděje a který za roky používání nejen že neztratil ostrost, dokonce naopak získal na kvalitě.
V pokročilém věku se Rick věnoval hlavně učení mladíků a duelům, kde navzdory slábnoucímu tělu díky zkušenostem pořád vyhrával.
Zemřel po těžké mrtvici v roce 81 BBY.