Rhonda Prumba

Rhonda Prumba byla gunganská rebelka, jedna z prvních členek povstalecké buňky kapitána Simbaccy a první Magor 4.

Historie

Narodila se roku 26 BBY v Otoh Mandassa na Naboo a z doby před válkou klonů toho tedy moc nezažila. Dětství strávila po boku otce, který byl opravářem ponorek bongo, ale ji to čím dál víc táhlo do vzduchu a svůj sen si nakonec splnila, když se stala pilotkou práškovacího letounu. Až do roku 5 BBY pomáhala s hnojením chaluhových porostů v okolí města a na Impérium jenom nadávala, ale pak byla ze vzduchu svědkem popravy několika jí známých civilistů a místo návratu do města na to šlápla. Pronásledovat se ji vydaly dvě stíhačky TIE, kterým ve své staré rachotině dokázala vzdorovat neuvěřitelné tři a půl vteřiny, načež byla sestřelena kdesi nad džunglí.
Z vraku ji chvíli před explozí vytáhli povstalci kapitána Simbaccy, kteří toho času v bažinách cvičili, a Rhonda se k jejich spolku brzy přidala na plný úvazek, i když zpočátku bez letounu. Na palubě Jolly Jedie však byla užitečná i tak, zejména při identifikaci některých neznámých druhů rostlin a živočichů.
2. 8. 4 BBY se společně s kapitánem, Shavari, Maxem a Noyou účastnila mise na Torixu, kam původně letěli jenom jako pozemní podpora, ale odkud odlétali v letce ukořistěných Y-wingů. Ještě během útěku sestřelila několik nepřátelských letounů a byla na svůj posun z pilotky práškovacího letounu náležitě hrdá.1
Začátkem roku 3 BBY byla při jedné akci sestřelena, na Paloučku padlých jí byl zřízen symbolický náhrobek a její volací znak zdědil Zalf.

d20

Soldier 6 / Starship Ace 2
Pilot +18, Repair +9, Spot +8, Swim +8, Astrogate +6, Computr Use +6, Listen +4
Alertness, Improved Initiative, Lightning Reflexes, Combat Reflexes, Starship Operation (starfighter), Skill Emphasis (pilot), Starship Dodge