Ramppouch

Král Ramppouch byl sněhově bílý Wookiee z Kashyyyku, syn krále Nanucka a náčelník Rwookyavicku.

Historie

Narodil se v roce 6105 BBY, a to Nanuckově druhé manželce. Nebyl synem prvorozeným, ale do rodu Nanwooků patřil nepochybně, takže šanci na dědění trůnu měl. Od raného mládí ale počítal s tím, že pokud by se mu to náhodou skutečně poštěstilo, nechá ji pochovat i s otcem, severní království rozpustí a bude vládnout jenom jako náčelník Rwookyavicku. Na svou potenciální budoucí úlohu se připravoval svědomitě, především tím, že na lovy moc nechodil, a kdyby mu v padesáti letech nezemřela matka, neměl by si vůbec na co stěžovat.
Protože mu pak všechny starší bratry postupně sežrali tuleňomuti, Ramppouch se nakonec stal hlavním dědicem trůnu, a protože krátce nato spatřil šošónskou princeznu Saccagaweu, najednou mu koruna přišla docela dobrá.
Když tedy v roce 5858 BBY zemřel i jeho otec, s radostí ji převzal a stal se králem.1 Nechal pak Nanuckovi na náhrobní kámen vytesat jeho poslední moudro, sám vládl moudře a relativně spravedlivě a jediné, co mu nevycházelo, bylo nadbíhání Saccagawee. Po několika letech marných pokusů pochopil, že to nemá cenu, a oženil se s rovněž moc pěknou seveřankou, ale na Saccagaweu myslel pořád.
Manželku měl celkem jen jednu, ale s ní o to více dětí, a dobře vycházel i s otcovou poslední ženou Zmrzzkou. Nesnesl však o tři století mladšího Akullu ani své další mladší bratry a pokud mu nechtěli jít na ruku, museli pryč.
Během své vlády obohatil kulturu města o tělovýchovný spolek, který se později přetransformoval ve fotbalový klub, a snažil se o posílení obchodu s Mzzinchaleftem a s klášterem Llullaillaco.
Zemřel roku 5710 BBY, pokojně ve spánku.