Rampouši

Rampouši z Rwookyavicku byl klub kashyyycké fotbalové ligy. Jeho domácí hřiště se nacházelo na ledové kře kousek od městského přístavu a ve znaku měl dva zkřížené rampouchy. Jeho členové patřili mezi nejlepší bruslaře ligy a získali díky tomu hned několik pohárů, když jim vyšlo počasí, ale zpravidla končili jen kousek nad Dynamem.

Historie

Spolek vznikl roku 2999 BBY přetransformováním tělovýchovné jednoty, kterou o mnoho generací dříve zavedl Ramppouch z rodu Nanwooků, a hned v prvních letech pořádání planetární ligy si vybudoval reputaci velmi agresivního týmu, jehož největší slabinou byl terén.
Doma se těšil obrovské popularitě, ale s vymíráním Rwookyavicku pozvolna klesala a po roce 500 BBY měli problém vůbec poskládat kompletní sestavu, za což trochu mohly i nesnížené nároky.
Po debaklu v roce 65 BBY, kdy nováček Jurgak střelil v jednom zápase dva vlastňáky a diplomat to neuhádal, se členové týmu porvali a následně shodli na tom, že už to nemá cenu. Spolek tak byl rozpuštěn a jeho členové se vrátili k zábavnějšímu lovu velrybomutů.