Rampepurrda

[„To budeš koukat, Rampepurrdo rampepurďácká!“]
- malý Kechupp, ukrývaje mrtvého myšohryza v Rampepurrdině skříňce

Rampepurrda byla Wookiee z Kashyyyku, roztleskávačka a pasačka katarnů, později členka posádky Jolly Jedie. Byla blonďatá, pohledná a zvyklá cvičit, ale taky poněkud tupá a strašně se bála myšohryzů a myšomutů.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 104 BBY v Ittummi, a to jako dcera Dishperandy. Jejím otcem byl papírově soudce Karborund, který z ní vychovával příkladnou měšťanku, ačkoliv věděl, že jeho dcerou není. Rampepurrda měla ve škole trochu problém s učením, nikoliv však s tělocvikem, což se ve městě berserkerů naštěstí počítalo taky, a když jednou s otcem navštívila Kepitenochan a sledovala zápas v kashyyyckém fotbale, věděla, že se chce stát roztleskávačkou. V jejím rodném městě však fotbalu pšenka nekvetla, neměli tam ani jediný, sebehorší klub a ona tak musela svou profesi poněkud přehodnotit.
Protože na nic složitějšího neměla hlavu, dala se na pasení katarnů a na větvích daleko od města snila o tom, jak se jednou odstěhuje někam do civilizace, kde se hraje fotbal. Aby tomu trochu pomohla, při pasení taky cvičila, přes zvířata skákala a snažila se je vyhecovat k většímu nadšení do čehokoliv. Výrazně hůř se socializovala s ostatními obyvateli města, zejména s mladší generací; Kechupp a Tattarca ji vysloveně nenáviděli za to, jak je několikrát napráskala rodičům, a nezřídka jí prováděli naschvály.
V roce 33 BBY zahnala její matku zákeřná nemoc na lůžko a v poslední chvíli dceři prozradila, že jejím otcem není Karborund, ale loupežník Sarkafarcca. Nikomu nic nevyčítala, ale po pohřbu se stejně odstěhovala do Rwookrrorro s tím, že tam spíš najde štěstí. Nějakou dobu se živila jako služka v bohatých domácnostech a rok pracovala jako číšnice v podniku dona Salayrra, načež se jí konečně zadařilo a v roce 28 BBY narazila na jednoho ze členů Rwookrrorro Rangers. V naději, že jí sežene místo roztleskávačky, se s ním vyspala, a když pak beze slova zmizel, postěžovala si donu Salayrrovi, který už to jakožto jeden ze sponzorů klubu nějak zařídil.
Až do konce války klonů vesele hopsala s pompomy a úspěšně do choreografie začlenila i jízdu na katarnech. S otcem se vídala jen o Vánocích a úplně jí to stačilo.

Občanská válka

S imperiální okupací a úpadkem zájmu o fotbal byla opět nucena se uchýlit k pasení, ale domů se nevrátila. V roce 8 BBY byla při jednom z nájezdů zajata, očipována a zapojena do nucených prací, odkud se dostala až do Tábora 52. Společně s další spoustou otroků okopávala kashyyycký chmel a tři týdny po zničení Hvězdy smrti byla zachráněna kashyyyckým odbojem. Rampepurrda se pak ze základny v mlhovině Tyyyn přestěhovala na Jolly Jedie, protože šla i spousta chlupáčů okolo ní, a byla jednou z pacientek, kterým IM-62 odoperovával inhibiční čip. Operace však neproběhla hladce a Rampepurrda strávila nějaký čas v umělém spánku, než se medidroidovi podařilo ošetřit její nervové synapse tak, aby nehrozilo jejich poškození. Ačkoliv její mozek nikdy nebyl nejkomplexnější, povedlo se to až začátkem roku 1 ABY a ona s potěšením zjistila, že na palubě v době jejího spánku vznikl fúzní fotbalový klub, který ještě neměl jedinou roztleskávačku. Protože zejména Frodirr soudil, že něco takového je náramně potřeba, okamžitě se toho ujala a snažila se zlanařit i další samičky z posádky, ovšem to už se jí tak nedařilo.
Několikrát odmítla pozvání na rande od Zylvarra, který jí smrděl, a zasněně koukala po Syarezzovi, který se ale k ničemu neměl.

d20

Noble 1 / Fringer 2
Entertain (cheerleading) +10, Handle Animal +10, Tumble +8, Intimidate +7, Ride +7, Diplomacy +5, Disguise +5, Listen +5
High Culture, Alertness, Animal Affinity