Rakhuuun Red Wings

FC Rakhuuun Red Wings byl jediný oficiální klub kashyyycké fotbalové ligy z kolonie Rakhuuun. Sponzorovaly ho tamní loděnice, které po svém sjednocení převzaly jeho původní znak, rudá křídla na bílém podkladu, a ačkoliv neměl díky absenci wroshyrů na planetě nejlepší podmínky k tréninku, patřil paradoxně k těm lepším. Jeho sláva sahala vzácně daleko ze sektoru Mytaranor, neboť podobizny jeho členů visely v hospůdce U Kancléřky Saresh na Coruscantu a k jeho fanouškům patřila nejen majitelka, ale i jeden rytíř Jedi.

Historie

Klub byl založen krátce po vynalezení fotbalu, byl prvním a na dlouhou dobu jediným týmem z kolonií a díky značným finančním injekcím z výdělečného závodu na luxusní vznášedla se brzy dostal do všeobecného povědomí. Pohár sice za tři tisíce let fungování moc často neviděl, ale pravidelně se umisťoval nad šestým místem, o čemž si šmucky z Fárače nebo od Hromosvodů mohly nechat zdát.
V roce 74 BBY roznesli jeho hráči na kopytech FC Kakulometu Brrrno a dostali se tak do finále, ale pohár nezískali, z čehož vznikl zajímavý trend, kdy nějakou dobu končili pravidelně druzí. V roce 70 BBY je o prvenství díky famózní spolupráci úderníků připravili Kachirho Katarns, v roce 69 BBY porazili v semifinále oslabená Lízátka z Llullaillaco, ale finále opět projeli. V roce 50 BBY dostali čtyři nejlepší hráči týmu každý po jednom kusu luxusního vznášedla, které loděnice vyrobila u příležitosti pětistého výročí od ovládnutí planetárního trhu.
Za vlády Impéria se většina členů relativně úspěšně ukrývala v lesích a přežilo jich dost na to, aby po svržení Císaře významně přispěli k obnovení ligových zápasů.