Rakhuuun Red Wings

FC Rakhuuun Red Wings byl jediný oficiální fotbalový klub z kolonie Rakhuuun. Sponzorovaly ho tamní loděnice, jejichž rudé logo na bílém podkladu mu sloužilo za klubový znak, a ačkoliv neměl díky absenci wroshyrů na planetě nejlepší podmínky k tréninku, patřil paradoxně k těm lepším. Jeho sláva pak sahala vzácně daleko ze sektoru Mytaranor, neboť podobizny jeho členů visely v hospůdce U Kancléřky Saresh na Coruscantu a k jeho fanouškům patřila nejen majitelka, ale i jeden rytíř Jedi.

Historie

Klub byl založen krátce po osídlení kolonie těmi osadníky, kterým se po tradičním kashyyyckém sportu tuze stýskalo, a díky značným finančním injekcím z výdělečného závodu na luxusní vznášedla se brzy dostal do všeobecného povědomí. Pohár sice za tři sta let fungování získal jenom osmkrát, ale pravidelně se umisťoval nad šestým místem, o čemž si šmucky z Fárače nebo od Hromosvodů mohly nechat zdát.
V roce 74 BBY roznesli na kopytech FC Kakulometu Brrrno a dostali se tak do finále, ale pohár nezískali.
Za vlády Impéria se většina členů relativně úspěšně ukrývala v lesích a přežilo jich dost na to, aby po svržení Císaře významně přispěli k obnovení ligových zápasů.