Raffico

[„Lázně? Tfuj…“]
[„No vy to samozřejmě nepotřebujete, ale jsou tu jiní, kdo by naše služby jistě využili…“]
- Churr a Raffico před podepsáním povolení k provozu speciálního salónu

Raffico byl kávově hnědý Wookiee z Kashyyyku, masér a majitel tamního feťáckého doupěte. Měl dva syny, Frayyra a Rumbaccu, každého s jinou matkou.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 110 BBY v Karrambaculleku a většinu povinné školní docházky pod vedením místní učitelky sice proflákal, ale po nocích ze zájmu četl knížky o rostlinách, houbách a přírodní medicíně.
Krátce po roce 66 BBY si u náčelníka Churra vyžádal povolení k provozu speciálního zařízení pro náročné, a protože dostatečně mlžil, dostal ho. S jeho vedením mu pomáhala tehdejší partnerka Grramada, která se ve vesnici schovávala před mafií a která neměla sílu odmítnout některé jeho nabídky, například i zkoušení nejrůznějších drog včetně kashyyycké koky. Ačkoliv už tehdy nebyl jejich vztah nijak ideální, měli spolu kolem roku 35 BBY zdravé dítě, Frayrra.
Krátce po začátku války klonů obsluhoval Jessicu Karnis. V posledním dni války mu Frayyra během otrokářského nájezdu zabil bitevní superdroid Konfederace nezávislých systémů. Většina vesnice si vesměs oddechla, ale Grramada to těžce nesla a Raffica opustila, což jí tento neměl potřebu rozmlouvat.

Občanská válka

Roku 5 BBY byl odveden do Tábora 52, byl mu implantován inhibiční čip a on až do svého osvobození kashyyyckým odbojem krátce po bitvě o Yavin okopával kashyyycký chmel. Jakmile byly čipy deaktivovány, zlomil motyku o nejbližšího Trandoshana a cestou na základnu odboje v mlhovině Tyyyn si to ještě v adrenalinovém rauši rozdal s přeochotnou Borroro.
Následně posílil odboj kapitána Simbaccy a svými znalostmi přispíval k produkci přírodních léčiv z rostlin v hangárových zahradách. Nebyl sice nijak odvařený z přítomnosti Grramady na palubě, ale zvládali se jeden druhému obloukem vyhýbat a ke konfliktům nedošlo. Když se dozvěděl, že s ním Borroro čeká dítě, rezolutně se od toho distancoval, nabídl jí směs bylin na vyvolání potratu, dostal ránu hasákem a od té doby spolu nemluvili.
V následujících měsících se věnoval pokusům vypěstovat v hangárových zahradách kashyyyckou koku, ale Krassusovi s Willym se nepodařilo sehnat sazenice a když byl vyhlášen výjimečný stav, musel se spokojit s malým políčkem konopí. To však na palubě příliš neprosperovalo, a tak byl tuze rád, když se po bitvě o Karafuto zase všechno vrátilo do normálu a dva nákupčí mohli znovu vyrazit do vesmíru. Navíc mu s tím začal pomáhat Warfarrin, i když z trochu jiných důvodů, a tak měli krátce po svatbě kapitána a Merumeccu zasazených prvních pár kořínků.

d20

Scoundrel 2 / Noble 3 / Black Marketeer 3
Bluff +14, Appraise +12, Hide +12, Knowledge (drugs) +12, Move Silently +12, Craft (bath salts) +10, Entertain (massage) +10, Gather Information +10, Sense Motive +10
Stealthy, Shady Merchant, Alertness, Merchant Trader, Low Profile
Blackmail, Black Market Specialization (Front Runner)