Pruhovaný ocas

Pruhovaný ocas byl bordel v hlavním městě planety Mygeeto, kde pracovaly výhradně místní Lurmenky.

Historie

Nevěstinec založilo v roce 311 BBY několik chytrých hlav z InterGalaktického bankovního klanu ve snaze levně a jednoduše zvýšit porodnost na planetě, kde bylo zapotřebí pravidelně doplňovat levnou pracovní sílu.1 Pokus se však povedl až příliš dobře, hrozilo, že to přiláká pozornost auditorů, a tak byl podnik privatizován a tamní pracovnice chemicky sterilizovány.
Nový majitel investoval i do budovy jako takové, zvýšil tam stropy a doufal, že přiláká i nějaké ty odvážné turisty s chutí na trochu exotiky, ovšem podnikatelský záměr příliš nevyšel a Pruhovaný ocas spíše stagnoval. Sterilizace se navíc projevila sníženou chutí zaměstnankyň do práce, ale podnik přežil, protože tam začali místo horníků nadržených chodit ti, co si potřebovali popovídat o rodinných problémech.2 Z bordelu se tak vlastně stal kostel, ačkoliv od původních služeb nikdy zcela neupustil.
Krátce po bitvě o Yavin ho při své návštěvě planety navštívili i Chlouppek s Champbaccou, kteří si řekli pouze o masáž a pak se tam dobře a v klidu vyspali.