Prémiová péče

Prémiová péče: 14. 7. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Kody-Kann Tonewy, Fidorkka, Champbacca, Chlouppek, Lorax, Neryssa, Dergol
Místo určení: Huttský prostor, soustava Y'Toub, měsíc Nar Shaddaa, Vertical City

Úvod do děje

Kody byl na cestě na Nar Shaddaa, kam se dříve snažil provokováním jedné agentky vylákat inkvizitora Loraxe a přepadnout ho v jednom opuštěném bytě. Přes něj se chtěl dostat k informacím, kde má sídlo jeho inkvizitorská buňka, kterou chtěl pro Frau Engels zničit. K tomu si s sebou vzal svou Baldy Crew a jednu lambdu.
Cestou zavolal Chlouppkovi s tím, zda by mu nechtěl krýt zadek. Ten souhlasil a shodou okolností byl i s Champbaccou a Fidorkkou také na Nar Shaddaa. Domluvili si tedy sraz v kině Bulva, kde jim Kody hodlal předat podrobnosti o jeho plánu.

Detaily

14. 7. 0 ABY

19:00 Kody obdržel hlášení od klonů, že sledují cílový byt, a vstoupil do sálu, ve kterém se promítal artový film. Bylo jasné, že tam budou mít soukromí. Usadil se vedle chlupáčů sedících za jediným dalším návštěvníkem, režisérem onoho filmu.
20:05 Rody je za Rodianova neustálého napomínání, ať jsou zticha, seznámil s jeho pastí, kterou na Loraxe narafičil. Chlupáči jeho zas o tom, co se stalo s Emily.
20:15 Champbacca skupinu upozornil, že se do sálu hodlá vřítit jedenáctičlenné komando vedené dvěma temnými.
20:16 Vzali nohy na ramena, Fidorkka kryla jejich ústup kouřovým granátem a Kody je vedl k servisní chodbě za plátnem.
20:17 Champbacca odrazil salvu výstřelů svým světelným mečem, ale jedna z ran prošla, proletěla Chlouppkovým tělem, propálila mu plíci a zázrakem minula srdce.
20:18 Fidorkka rozrazila dveře na ulici, kde už na ně čekali Dergol a Lorax se zapnutými světelnými meči. Vyražené dveře je málem smetly, což chlupáčům dalo ten moment navíc, při kterém se z chodby na ulici vyloupl Kody a s pomocí Síly Loraxe i s mečem odhodil přes okraji ulice vstříc hlubinám Vertical City.
20:19 Dergol se pokusil rozmáčknout Fidorce aktivovaný štít, ale nepodařilo se mu to a Kody jej Silou srazil na koleno.
20:20 Champbacca vyběhl na ulici a přibližoval se k inkvizitorovi. Chlouppek jim kryl záda v chodbě. Hodil granát, který se ale nešťastně odrazil zpět. Ozval se výbuch a na ulici se vyvalil oblak kouře.
20:21 Inkvizitor zaútočil mečem na Champbaccu, ale proti mistrovi Jedi neměl šanci. Kody využil situace, obešel inkvizitora, přiložil mu své zbraně k zádům a dal mu možnost se vzdát. Fidorkka se mezitím vřítila zpět do chodby zjistit, co z Chlouppka po výbuchu zbylo.
20:22 Inkvizitor se vzdal a Kody jej omráčil. Z chodby se vypotácel ohořelý Chlouppek a s kašlem se posadil na obrubník. Kody zavolal svůj tým a Champbacca s Fidorkkou šli zatím obrat komando o cennosti.
20:25 Na ulici přistála lambda, chlupáči byli představeni přítomné části komanda klonů a už byli i s omráčeným inkvizitorem na palubě.
20:26 Lambda klesala dolů a skenery hledala známky druhého inkvizitora. Zajatého dali pod sedativa, aby se po nabytí vědomí nepokusil o nějakou hloupost.
20:30 Na dně narazili na bezdomovce s chýší z odpadků.
20:31 S pomocí placatky korýšovice a neodbytnosti je bezdomovec nasměroval, kudy spadlý inkvizitor utekl.
20:32 Fidorkka narazila na krvavou stopu.
20:34 Stopa vedla do kanalizace. Všichni si nasadili dýchátka a sestoupili do potrubí. Chlouppek s Fidorkkou zapnuli na svých omnitoolech světla a po chvíli si všimli, že k nim proud nese krvavé stopy na hladině. Vydali se proti proudu.
20:36 Champbacca spatřil inkvizitorovu auru, ale díky tomu také to, že se potrubím žene přílivová vlna. Kody vyskočil Fidorce na ramena, vyřízl jim díru nad hlavou a všichni tam vyskákali. Inkvizitor byl vlnou smeten, ale potřebovali ho živého, a tak se Champbacca spustil hlavou zpátky do trubky, použil Sílu a z vlny tělo vytáhl otvorem ven.
20:38 Inkvizitor měl otevřenou zlomeninu nohy a byl v kritickém stavu. Chlouppek ho s pomocí Síly dostal z nejhoršího a pak se vydali ven z kanalizace.
20:44 Na ulici se všichni opláchli u hydrantu, zatímco čekali na vyzvednutí lambdou.

Kody obdržel informace od zbytku týmu, že Lorax do sledovaného bytu ještě nedorazil. Nabízela se tedy otázka, zda jeden ze zadržených inkvizitorů Loraxem není a na schůzku nedorazil proto, že se vydal po stopě mistra Jedi a hledaného teroristy. Chlouppek s Champbaccou si mezitím došli k panu Chawickovi, protože potřebovali po koupeli v hovnech nové hadry.
Chvíli po půlnoci se bandě podařilo dopravit zajaté inkvizitory do skrýše Mamutomutů a připravit se k výslechu. Potřebovali zjistit, který z nich je Lorax, a následně z něj vytáhnout informace o jeho inkvizitorské sekci a jestli jdou po Cae. Ke dvěma čerstvým zajatcům tak přidali i Neryssu, které se Mamutomuti zmocnili nedávno.

15. 7. 0 ABY

00:32 Všichni tři inkvizitoři byli spoutaní vedle sebe, Fidorkka je kýblem ledové vody probrala.
00:33 Kody lstí („Lorax nám všechno řekl!“) zjistil, který z inkvizitorů je Lorax. Byl to ten, kterého dopadli v kanalizaci a měl před sebou díky infekci přibližně jedenáct hodin života.
00:40 Kody byl hodný policajt, Fidorkka běsnící příšera, což vedlo k tomu, že se podařilo lehce nalomit Loraxe. Kody si jej pak vzal stranou a po pár minutách byl schopný z něj vytáhnout veškeré informace o jeho inkvizitorské buňce na Rozengardu. Dokonce i o umístění dvou zbývajících sekcí, což se mělo hodit, protože ta Loraxova po Cae nešla.
00:43 Od Mandalorianů dostal Kody dost antibiotik a tlumících prostředků na to, aby Loraxe zachránil od agonické smrti, a zavřel ho do cely s úmyslem ho později využít.
00:50 Fidorkka s Champbaccou odvedli Dergola do místnosti, kde byl předtím vyslýchán Lorax.
00:51 Chlouppek se snažil přesvědčit Neryssu, ať začne spolupracovat.
00:55 Ani výhružky mučením nebyly schopné Dergola zlomit, a tak se museli uchýlit ke krajnosti.
00:56 Kody světelným mečem rychle a bezbolestně probodl Dergolovu krční páteř a ten byl okamžitě mrtvý.
00:57 Neryssa se Chlouppkovi posměšně pochlubila, co udělala s Lempixem a že se svou milenkou byly zodpovědné za mučení a oslepení Champbaccy před patnácti lety.
00:58 Champbacca přes zeď spatřil, jak se Chlouppkova azurová aura zalila červenou, ale než stihl zareagovat, zazněl výstřel.
00:59 Všichni tři nechali mrtvé tělo Dergola a přispěchali k Chlouppkovi. Champbacca mu sebral brokovnici, Kody ho začal utěšovat a snažil se zjistit, co se stalo.
01:00 Chlouppek jim pověděl, čím se mu vychloubala, což Champbaccou také otřáslo. Fidorkka jí prošlápla zbývající koleno.
01:06 Od agonicky ječící a řvoucí Neryssy získali jména všech inkvizitorů v Citadele.

Neryssu bez ošetření hodili zpět do její kobky a zavřeli za ní dveře. Chlouppek byl očividně otřesen a bez odporu se nechal Champbaccou odvést vyzvednout jejich nové oblečení od pana Chawicka a i s Fidorkkou a Kodym se šli někam ožrat a zapít jejich broučího kámoše.

Následky

Hrdinové získali přehled o tom, co je čeká na Rozengardu, ale před samotnou akcí toho museli ještě hodně naplánovat.
Inkvizice přišla o dva členy, jejichž zmizení bylo navíc později využito k zasetí sémě nedůvěry mezi jednotlivé buňky.
Události na premiéře Teezova filmu značně zvedly popularitu kina a do Bulvy pak chodilo mnohem víc návštěvníků.