Prácička pro Wyrrgyho

Prácička pro Wyrrgyho: 11. 3. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Champbacca, Chlouppek, Jhonar Indyss, Moz‘Gojo
Místo určení: Huttský prostor, soustava Y'Toub, měsíc Nar Shaddaa, Hutt Town

Úvod do děje

Moz’Gojo dostal od Tetragonu zakázku na vyzvednutí jednoho pasažéra z okraje Hutt Town. Smrdělo to problémy, a tak se Champbacca a Chlouppek, kteří s ním v době přijetí zprávy popíjeli v Modrém Mandaloru, nabídli, že ho doprovodí. Ještě v hospodě si nad stolem naplánovali celou akci, Moz s Chlouppkem šli do Vystříleného zásobníku zahrát si karty, Champbacca šel napřed, vydával se za šlusáka a sledoval okolí.
Když Chlouppek oškubal všechny u stolu a čas se nachýlil, Moz vzal půjčené vznášedlo a letěl na místo určení. Chlouppek s motorkou zajel o úroveň níž, trochu bokem, kde si u stánku koupil pi'kádor a čekal.

Detaily

11. 3. 0 ABY

11:32 Indyss s Mrzoutem se skrývali v obchodě se starožitnostmi a nervózně sledovali okolí.
11:33 Moz zaparkoval vůz a šel na místo srazu, viděl podivného Feeorina s droidem, kteří k němu vyšli z obchodu. Champbacca zaznamenal pohyb neklidných aur.
11:37 Moz se snažil přimět Indysse k urychlenému útěku na vznášedle, ale Feeroin trval na tom, že s sebou vezmou i droida, což celý ústup značně zpomalilo a zkomplikovalo. Moz přes vysílačku sdílel info s ostatními.
11:38 Dvojici s droidem zastavili tři ozbrojenci, kteří přišli odněkud z boku a tasili zbraně.
11:39 Chlouppek do nich vjel motorkou zezadu, zastavil u Moze a přikázal jim naložit droida. Z vedlejší ulice vyběhli čtyři další gauneři a začali střílet.
11:40 Na jednoho spadla z patra nad nimi lednička. Následovali ji dva gauneři, všechno Champbaccova práce. Chlouppek hodil skupince k nohám oslepovací granát.
11:41 Droid byl připoután. Z horního patra po nich začali pálit další dva gauneři. O oba se postarala Chlouppkova brokovnice.
11:42 Chlouppek s droidem odletěli. Moz s Indyssem naskočili do vznášedla a vydali se opačnou stranou. Champbacca nasedl na vlak městské hromadné dopravy a cestou do cíle využil slevu pro invalidy.

Chlouppek to vzal oklikou a po krátké zajížďce zavolal Roniemu, ať mu do doku, kde kotvil Moz, doveze Barrbuchu. Tam se bezpečně sešel se zbytkem na Mozově lodi a vyšlo najevo, že Indyss počítal nejen se záchranou, ale rovnou s dopravou pryč z Nar Shaddaa. Zjistili od něj, že na Wyrrgyho objednávku ukradl Grakkusovi knihu Whillů a že ji má blíže nespecifikovanému kontaktu předat na Mygeetu.
Chlouppek s Champbaccou nakonec souhlasili, že tam Moze ještě doprovodí, pro jistotu, a během letu se moc pěkně skamarádili.

Následky

Na Indysse s Mozem byla vypsána tučná odměna, Zabrak byl navíc trochu v píči ze všech těch událostí, o kterých se mu ani v nejdivočejších snech nezdálo. Zároveň si ale udělal nové kamarády, takže se mu to vlastně vyplatilo.
Deník Whillů byl díky krádeži zachráněn před imperiální šťárou, po níž byl Grakkus zadržen a jeho sbírka zničena.
Champbacca ukončil své poustevnické období a byl, trochu proti své vůli, uvržen do kolotoče událostí, kterým by šlo snadno zabránit, kdyby ho, kurva, někdo poslouchal.
Rodianský obchodník s alkoholem na Corsinu značně zbohatl, když si u něj skupina během mezipřistání cestou na Mygeeto kupovala zásoby.