Pošta pro tebe

Pošta pro tebe: 20. 7. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Miranda Lenico
Místo určení: Vnější okraj, sektor Helok, soustava Urma, planeta Karafuto, Citadela

Stručný děj

Hned ráno byla Miranda vyrušena hlášením z Dominatrix, že byl u hyperprostorového uzlu na okraji soustavy zadržen kurýr se zásilkou přímo pro ni. Předpokládala, že se jedná o nějakou vnitřní záležitost ISB, setkala se s ním osobně a kapitána Harko tím z procesu vyloučila, což se záhy ukázala jako velmi šťastné rozhodnutí. Podle výpovědi totiž kurýr letěl z Nar Shaddaa a zásilku mu předal Wookiee s černým pruhem chlupů přes pravé oko mluvící basicem. Hned jí bylo jasné, o koho se jedná, ale než se zásilkou zamířila za Algernnon, vzala ji do svého pokoje a otevřela ji. Uvnitř balíčku našla otřesně oddělenou levou nohu a jedno oko, oboje v pokročilém stádiu rozkladu, a došlo jí, že jde o části Neryssy. Polkla bolest a vztek a prohledala dále balík, ve kterém našla zvukový záznam a kus papíru se zprávou. Ve zprávě jí Neryssa emotivním hlasem ujistila, že ji nikdy nezradí, že ji bude navždy milovat a že ji má pomstít za to, co jí udělali. Miranda potlačila nával vzteku a přečetla si i vzkaz napsaný na cancouru papíru:

Jestli si tu zrzavou čubku neuhlídáš, tak z Neryssy ustřílím končetinu po končetině a hodím ji bandě zfetovaných Gamorreanů, ať si s ní trochu zablbnou. Co zbyde ti nakonec pošlu ještě živé ve stejné bedně jako tyhle drobky. Dala ses do křížku se španou vopicí a takhle to dopadá. Ještě máš ale čas udělat správné rozhodnutí. Ch

Miranda si musela vzít po zbytek dne volno. Poslouchala Neryssin hlas pořád dokola a stejně dokola si četla vzkaz z papíru. Kdyby s tím přišla za Algernnon, začala by trumfovací hra v tom, kdo komu pošle lepší kousek svého zajatce. Algernnon na Nerysse nezáleželo a kvůli své pomstě by ji bez mrknutí oka nechala prožít to, co Chlouppek slíbil.
Na konci dne Miranda celý balík i se vzkazem spálila a nikomu nic neřekla.

Následky

Na Mirandu to zafungovalo a po další týdny dokázala udržovat Emilyino mučení na takové úrovni, která nezpůsobovala trvalé fyzické následky. Současně plánovala, jak Neryssu osvobodit, začala ovlivňovat Siena a rozkazy Císařovy ruky začala plnit kreativněji než kdykoliv předtím.
Když pak došlo k bitvě o Karafuto, měla za sebou dost přemýšlení na to, aby pochopila, co je pro ni dobré.