Pošta pro tebe

Pošta pro tebe: 20. 7. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Miranda Lenico
Místo určení: Citadela

Stručný děj

Hned ráno byla Miranda vyrušena kurýrem, který pro ni měl balíček. Přišlo jí to podezřelé. Podle výpovědi kurýra letěl z Nar Shaddaa a balík mu předal Wookiee s černým pruhem chlupů přes pravé oko mluvící basicem. Hned jí bylo jasné, o koho se jedná, ale v tom, předát balíček rovnou Algernnon jí zabránila skutečnost, že byl adresován právě Mirandě.
Vzala balík do svého pokoje a tam jej otevřela.

Uvnitř balíčku našla otřesně oddělenou levou nohu od těla a jedno oko. Došlo jí, že jde o části Neryssy. Polkla bolest a vztek a prohledala dále balík, ve kterém našla zvukový záznam a kus papíru se zprávou.
Ve zprávě jí Neryssa emotivním hlasem ujistila, že ji nikdy nezradí, že ji bude navždy milovat a že ji má pomstít za to, co jí udělali.
Miranda musela bojovat s návaly vzteku a hysterie. To umocnil vzkaz napsaný na cancouru papíru.

Jestli si tu zrzavou čubku neuhlídáš, tak z Neryssy ustřílím končetinu po končetině a hodím ji bandě zfetovaných Gamorreanů, ať si s ní trochu zablbnou. Co zbyde ti nakonec pošlu ještě živé ve stejné bedně jako tyhle drobky. Dala ses do křížku se španou vopicí a takhle to dopadá. Ještě máš ale čas udělat správné rozhodnutí. Ch

Miranda si musela vzít po zbytek dne volno. Poslouchala Neryssy hlas pořád dokola a stejně dokola si četla vzkaz z papíru. Kdyby s tím přišla za Algernnon, začala by trumfovací hra v tom, kdo komu pošle lepší kousek svého zajatce.
Algernnon na Nerysse nezáleželo a kvůli své pomstě by ji bez mrknutí oka nechala prožít to, co Chlouppek slíbil.
Na konci dne Miranda celý balík spálila a nikomu nic neřekla. Jen vzkaz od Neryssy schovala ve svém pokoji.

Náslekdy

Na Mirandu to zafungovalo a po další týdny dokázala udržovat Emilino mučení na takové úrovni, která nezpůsobovala trvalé fyzické následky. Současně plánovala, jak Neryssu osvobodit.