Pomsta

Pomsta: 9. 10. 6 BBY
Kdo se zúčastnil: Deek, Chlouppek, Konns Di-Bona, Lawly, Wyrrgy
Místo určení: Expanze, sektor Inra-su-Mar, planeta Riko II

Úvod do děje

Wyrrgy od svého propadnutí temné straně v závěru událostí na Bwyrgenu neúnavně pronásledoval Konnse křížem krážem celou galaxií. Pokaždé, když se někde ukryl a pokusil se nabrat dech, Wyrrgy úkryt do pár dní odhalil, srovnal se zemí a nechal za sebou jen hromadu mrtvol.
Konns byl v neustálém strachu z dopadení a ze smrti. Obracel se k Urumurosovi, ale ten mlčel a jen jeho beznaděj prohluboval. Po třech měsících útěků to Konns vzdal a postavil se běsnícímu Wookiovi. Wyrrgy jej v souboji porazil ukořistěným světelným mečem Huntana Hanzarena a než ho zabil, donutil jej trpět takovým způsobem, že smrt byla vysvobozením.
Když bylo po všem, několik dní ten opojný pocit rozdýchával, ale čím více dní uběhlo od zabití Konnse, tím více na sobě pociťoval těžké abstinenční příznaky po dalším krveprolití. Začal terorizovat planetu, na které Konnse zabil, a začal si pohrávat s představou, že místní lid zotročí.
K tomu se ale nedostal, protože Deek zavčas sehnal jeho bratrance a sestru a společně ho přišli proplesknout.

Detaily

9. 10. 6 BBY

16:43 Všichni chlupáči vstoupili do paláce, ve kterým Wyrrgy přebýval.
16:50 Setkali se tváří v tvář v hlavním sále, kde na trůně seděl Wyrrgy a nad sebou měl ke kříži přibitou mrtvolu Di-Bony.
16:55 Wyrrgy ignoroval vše, co mu říkali, a začal se je pokoušet přetáhnout na svou temnou stranu.
17:00 Když se jeho snaha minula účinkem, zaútočil na ně.
17:05 Zlomil Lawly čelist.
17:06 Probodl Chlouppka světelným mečem, ale ten ho obratem kopl do koulí, čímž ho poslal k zemi, a Deek jej mohl chytnout zezadu tak, že se nedokázal vymanit.
17:20 Vykecali mu díru do hlavy, podařilo se jim ho uklidnit, přivést k rozumu, a když si byli jistí, že je zpět, Deek jej pustil.

Wyrrgy si začal bez příkras vybavovat, co všechno udělal, kolik bolesti a smrti rozesel. Vyčítal si, že vztáhl ruku na svou sestru a bratrance. Zahanben prosil o několik dní o samotě. Ty strávil snahou napravit co nejvíce, co na planetě natropil.

Následky

Wyrrgy se vrátil zpět z šílenství a temnoty. Uvědomil si, že je na Síle závislý, a ze strachu, že by se mohl zas opít mocí Síly, se jí zřekl a přestal ji používat. Věděl, že ten opojný pocit miloval, ale nesměl už nikdy dopustit, že mu znovu propadne.
Když byl připraven, Chlouppek mu očistil krystal z Konnsova meče, aby si mohl Wyrrgy znovu postavit svůj zelený, a odletěli spolu pryč.