Pomsta

Pomsta: 6 BBY

Kdo se zúčastnil: Wyrrgy, Konns Di-Bona Deek, Lawly, Chlouppek
Místo určení: ???

*Stručný děj:*
Wyrrgy neúnavně pronásledoval Konnse křížem krížem celou galaxií. Pokaždé, když se někde ukryl, pokusil se nabrat dech, Wyrrgy úkryt do pár dní odhalil a srovnal se zemí, za sebou nechával jen mrtvá těla.
Konns byl v neustálem strachu z dopadení a ze smrti. Obracel se k Urumurosovi, ale ten mlčel a jen jeho beznaděj prohluboval. Po třech měsících útěků to Konns vzdal a postavil se běsnícímu Wookiemu.
Wyrrgy jej v souboji porazil a než ho zabil, donutil jej trpět takovým způsobem, že smrt byla vysvobozením.
Když bylo po všem, několik dní ten opojný pocit Wyrrgy rozdýchával, ale čím více dní uběhlo od zabití Konnse, tím více na sobě pociťoval takžka abstinenční příznaky po dalším krveprolití.
Začal terorizovat planetu, na které Konnse zabil a začal si pohrávat s představou, že místní lid zotročí.
K tomu se ale nedostal, protože zavčasu zakročila jeho rodina.

9.10. 6 BBY

16:43 Všichni chlupáči vstoupili do paláce, ve kterým Wyrrgy přebíval.
16:50 Setkali se tváří v tvář v hlavním sále, kde na trůně seděl Wyrrgy a nad sebou měl ke kříži přibitou mrtvolu Di-Bony.
16:55 Wyrrgy ignoroval vše, co mu říkali a začal se je pokoušet přetáhnout na svou temnou stranu.
17:00 Když se jeho snaha minula účinkem, zaútočil na ně.
17:05 Zlomil Lawly čelist.
17:06 Probodl Chlouppka světelným mečem ale ten ho kopl do koulí, čímž ho poslal k zemi a Deek jej mohl chytnout ze zadu tak, že se nedokázal vymanit.
17:20 Vykecali mu díru do hlavy, podařilo se jim ho uklidnit, přivést k rozumu a když si byli jistí, že je zpět, Deek jej pustil.

Wyrrgy si začal bez příkras vybavovat, co všechno udělal, kolik bolesti a smrti rozesel. Vyčítal si, že vstáhl ruku na svou sestru a bratrance. Zahanben prosí o několik dní osamotě. Ty strávil snahou napravit co nejvíce, co na planetě natropil. Ze strachu, že by se mohl zas opít mocí Síly se ji zřekl a přestal ji používat. Věděl, že ten opojný pocit miloval, ale nesměl už nikdy dopustit, že mu znova propadne.
Když byl připraven, odletěl v doprovodu s Chlouppkem pryč.