Pokladnice luxusu

Pokladnice luxusu byla vesmírná stanice, na níž měl své velitelství Kel-Morijský těžební syndikát. Kromě toho se na ní nacházela také prostorná promenáda, na níž se čile obchodovalo a mnozí prodejci včetně Jeffryho tam nabízeli své zboží. V odlehlejších částech stanice byly oblíbené zápasy krysohryzů s droidy a dala se tam sehnat spousta exotického rychlého občerstvení včetně langošů. Stanice zvládala krátké skoky hyperprostorem a pro případ napadení byla i relativně slušně ozbrojená.

Historie

Dokončena byla roku 29 BBY ve vesmírných docích nad Morií a od té doby se na ní vedení společnosti přesouvalo po vesmíru všude tam, kde se dala najít příležitost zbohatnout. Na palubě často probíhaly honosné večírky a promenádu postupně zaplňovali obchodníci se vším možným, kteří se chtěli trochu přiživit na výdělcích syndikátu.
Na začátku války klonů, když měl syndikát kvůli kauze Feresh V máslo na hlavě, se přesunula do Vnějšího okraje a často byla k vidění v Rukklinově náhrdelníku.
Po skončení války a pádu Republiky opět cestovala vesmírem, ale i nadále se držela dál od Jádra, pro všechny případy, a do Rukklinova náhrdelníku se často vracela na dlouhé měsíce.
3. 8. 0 ABY se na ní odehrála předváděčka projektu Krtek. Při té příležitosti na ní zadokoval Leelin Mořský koník a do povědomí posádky se dostal Krvavá lebka, vítěz dvou soubojů v jámě, po němž se ovšem později slehla zem.
Život na Pokladnici pak bez velkých změn pokračoval dál.