Pohřbeni zaživa

Pohřbeni zaživa: 7 BBY

Kdo se zůčastnil: Kody-Kann Tonewy, Pacclo Piccazso, Voh-Jin Sanseator Misto, Anaby, On v podobě Komorra Ferdenga, Jergo, Wyrrgy, Deek, Woallc Con-Denyzz
Místo určení: Maritomarovo pole

Stručný děj:
Jergo s Ferdengem přežili osobní setkání s Honndarsem a při opouštění jeho sídla zahlédli Sadina, s jeho kybernetickou polovinou těla.
Odletěli a začali přemýšlet o plánu, jak skupinu naservírovat Honndarsovi.
Wyrrgy s Deekem se už několik týdnů neozývali, Denyzz s ostatními byli stále nervoznější.
Jergovi se podařilo potají odposlouchávat jejich komunikaci a vymyslel plán.
S Honndarsovími prostředky obsadili starou klonovou stanici v menším asteroidu, bylo jim poskytnuto 20 stromtrooperů a dva vězni, jeden Wookie a druhý Yuzzem. Oba vězně nafingovali, aby na videu vypadali jako Wyrrgy s Deekem a odeslali skupině zprávu, ve které vyhrožovali těm dvěma smrtí. Zpráva byla poslána tak, aby se dalo relativně snadno zjistit, odkud byla vysílána.

Po přijetí zprávy byla celá skupina na nohou a nehodlala nechat své přátele napospas. Denyzz tušil nějakou levárnu a se svými pocity se svěřil ostatním. Těm se během pár hodin dokázalo získat souřadnice základny. Vzali na zřetel Denyzzovo varování, ale nehodlali riskovat, že by nepřišli kamarádům na pomoc. Na záchannou misi se vydali všichni krom Denyzze.

11.2. 7 BBY

02:00 Skupina se vyloupla z hyperprostoru a zamířila k základně v asteroidu. Gravitačního deflektory stále fungovali a zamezovali tomu, aby do asteroidu narazil nějaký jiný. Přistáli v hangáru, byli zde jediná viditelná loď.
02:30 Opostili palubu a s meči v rukách postupovali hlouběji do základny.
02:45 Doěli do hlavní briefingové místnosti, rozsvítily se světla a odhalily uprostřed klečícího “Wyrrgyho” a “Deeka”. Vedle nich stáli Jergo s Ferdengem. Skupina v něm Silově vycítila “Gurrgura” a ve vězních pouze “dvojníky”.
02:50 Slovní výměna skončila tím, že Ferdeng zažehl svůj meč a sťal oba vězně. Skupina se rozeběhla potrestat Ferdenga, ale z okolních chodeb přiběhli stormtroopeři a začal boj o holé přežití.
03:00 Anaby s Pacclem se snažili ubránit ostatní střelbě vojáků, Voh-Jin se postavil Jergovi a Kody Ferdengovi. Jergo byl probodnut mečem a padl k zemi - díky jeho měňavecké anatomii byl ale jen těžce raněn a začal se v proměnách sunout pryč.
03:05 Kody odzbrojil Ferdenga a vyzval ho ke kapitulaci. Ferdeng se však nehodlal vzdát a spustil sekvenci výbuchů, která otřásla celou základnou.
03:06 Ve vzniklém zmatku Ferdeng utekl pryč, kus stropu spadl Anaby na nohu.
03:07 Voh-Jin s Kodym osvobodili Anaby a Pacclo na ně zavolal z dveří vedoucích do suterenu.
03:08 Ferdeng minul zraněného Jerga na rampě Voh-Jinovo lodi a společně urychleně odletěli a nechali skupinu a zbývající stormtroopery na pospas osudu.
03:10 Skupině schované ve sklepě základna takřka spadla na hlavu.
03:15 Přežili, provizorně ošetřili Anabyno zranění a otřesení se snažili nabrat síly.

O tři dny později se vrátil pravý Wyrrgy s Deekem z jejich poutě a dávají o sobě vědět Denyzzovi. Ten oběma poví, co za zprávu dostali a kde by se měla skupina nacházet.
Všichni tři se vydali k základně, která byla v dezolátním stavu. Celý den se prohrabávali troskami, až konečně narazili na přeživší. Dehydratované je na nosítkách přenesli na Destiny a odlétěli na Denyzzem vybrané bezpečné místo, na starou Enklávu na Miu Leptonis IV.

Ferdeng si nevěděl pořádně rady se zraněným Jergem, a tak ho vysadil v nemocnici na Orminu a odletěl. Věřil tomu, že skupina je mrtvá.
Přilétl na Ugiva Cortax podat osobně hlášení Inkvizitorovi Honndarsovi. Byl však zaskočen Honndarsovo reakcí. Jeho “úspěch” stál totiž životy a zdroje Impéria. Za trest ho sesmažil blesky a uvěznil ho ve stázi, dokud si nerozmyslí, co s ním provede dál.

Během toho Honndars povolal do zbraně Nizzu, Luc-Nana, Zothara Hanaka v doprovodu malé adeptky inkvizice a Uzidora a se svým otrokem Sadinem je seznámil s celou situací. Krátce na to se na ně usmálo štěstí - dostal od svého informátora zprávu, že Wyrrgyho loď se právě objevila na oběžné dráze Miu Leptonis IV.
Hned dal připravit ISD Nightsky, nechal na něj přiřadit Jeckla Nommoda kvůli identifikaci všech uniklých vězňů z Nihlus Hollow a vyrazil pro uniklé trestance.