Poggo

[„Omg tati, prostě to restartuj…“]
- Poggo radí Roccovi s technikou

Poggo byl Wookiee z Alaris Prime a jeden z mladších členů posádky Jolly Jedie. Ačkoliv se narodil v lese a vyrůstal v nuzných podmínkách, měl značný talent na opravování starých krámů, byl děsně chytrý, asi po mamince, a měl takřka eidetickou paměť.

Historie

Občanská válka

Narodil se roku 10 BBY v lese na Alaris Prime, kde se jeho rodiče, Rocco a neznámá Wookiee, společně s disidenty ve skupině Trandoshanky Hessky ukrývali před otrokáři. Jeho početí nebylo plánované, ale otec, voják zvláštních jednotek, byl přesvědčen, že je ubránit dokáže, tak dostal šanci. Krátce před rokem 5 BBY Poggo o tohoto otce přišel, neboť ho otrokáři při jednom nájezdu sebrali, a sám si svobodu neužíval o moc déle - během celoplanetárního zátahu byl lapen do sítě a oddělen od matky, kterou už nikdy neviděl. Ačkoliv byl dost mladý, jeho odeslání do specializovaného tábora na Kwookrrr bylo příliš nákladné, a tak byl nahnán do jedné z fabrik v Chendrrlu a dnem i nocí tam zametal a vysával chlupy.
Vysavač se mu občas rozbil, ale on prokázal své nadání na opravy a zase ho rozjel, čehož si jeho pánové samozřejmě všimli a samozřejmě toho využívali. Když byla navíc zničena první Hvězda smrti a bylo rozhodnuto o přesunu technicky zdatnějších Wookiů z Alaris do Tábora 52 a následně na stavbu té další, měl Poggo své místo v transportéru a na čipovacím stole jasné.
Tábor naštěstí souběžně s jejich příletem osvobodil kashyyycký odboj vedený Šošonským králem a Poggo byl nejen zachráněn, ale také se znovu šťastně shledal alespoň se svým otcem. S ním také ze základny v mlhovině Tyyyn putoval na loď kapitána Simbaccy a těšil se na novou, šťastnější éru svého života.

Potenciália

Na palubě se určitě nenudil, i když spíš než blbinám s vrstevníky se věnoval strkání pracek do obstarožní techniky. Určitě se mu zamlouvala Kerripirr, i když z úplně jiného důvodu než Frodirrovi, a třeba si ho za svého padawana zvolil sám Shteffan.
Je také možné, že po válce s tátou koupili Rok'Pok.

d20

v jedenácti letech
Fringer 2 / Tech Specialist 1
Repair +14, Computer Use +10, Search +8, Disable Device +7, Climb +6, Appraise +5, Forgery +4
Perfect Memory, Gearhead, Lightning Reflexes, Skill Emphasis (Repair)