Podfuck

Podfuck: 6 BBY

Kdo se zúčastnil: Chlouppek, Asyrk Aatashu, Regid, Najib-Azhob Orgib, Snowflejk, Scary, SAP
Místo určení: Huttský prostor, Nal Hutta

Stručný děj:
O několik měsíců a fušek později si nejen vydobyli dobrou pověst v Bouřňácích, ale také dávno splatili svůj dluh. Každý za tu dobu utržil několik šrámů a Regidovi při jedné z misí vybuchla za jízdy swoopová motorka pod zadkem a přišel kvůli tomu o ocas.
Sifala si je oblíbila a nerada slyšela, že se chtějí vydat dál svou cestou. Nabídla jim ještě jednu prácičku, nebezpečnou jak žádnou předtím. Když se Chlouppek dozvěděl, že jde o zrekvírování jednoho artefaktu ze sídla Anarada Hutta, šel do toho. Ostatní ho následovali.

Anaradův palác na Nal Hutta byl velký a poměrně dobře střežený.
Artefakt, který měli ukrást, byla Perla Nicoty, která se nacházela v huttově pokladnici.
Dostat se zvenčí do trezoru bylo téměř nemožné, ale dostat se ven z trezoru by nemuselo být tak hrozné. Scary navrhl dostat nějak dovnitř Asyrka, který poté nejen sebere perlu, ale také se s ní dostane ven.
Bylo třeba vymyslet něco, co by huttovi vnutili a on to do pokladnice dal. Napadlo je využít nějakého vzácného droida. Chlouppek zavolal Najibovi, který se stále zdržoval v jeho domě na Malastare, jestli by neměl nějaký tip na překupníka, který obchodoval s droid, kteří by mohli Anarada zajímat. Wyrrgy by nejspíš poradil lépe, ale byl nedostižný.
Najib doporučíl Jawu Kirka, se kterým se lehce znal a domluvili si setkání, po kterém je Sullustan měl k obchodníkovi vzít.

U Kirka padla volba na Sithského bitevního droida. Koupili jej a u sebe na lodi se do něj pustili.
Z hrudi mu vyházeli nepotřebné hlouposti a vytvořili tak dost prostoru na to, aby se do něj Asyrk skřípnul. Droid měl být vypnutý a i Asyrka museli nějak zamaskovat.
Museli mít důvod, proč je uvnitř Chadra-fan a ještě k tomu živý. Chlouppek vymyslel, že by mohl Asyrkovi dát bylinnou směs, která ho uvrhne do letargie a spomalí jeho životní procesy tak, že se bude jevit jako mrtvý a celého ho zafáčovat jako mumii. Anaradovi pak nakukají, že jde o rituálně obětovaného otroka z dob dávno minulých. Scary s tím moc nesouhlasil, ale Asyrk byl nadšen a nebál se to risknout.
Droida tedy vybavili všim potřebným, několikrát si zkusili Asyrka-mumii i s letargií a když se Chlouppek ujistil, že namíchaná směs Asyrka nezabije, vyrazili na Nal Hutta.

Chlouppek je odbarven na bílo a se Snowflejkem se vydávají za albínské lovce, bratry a chtějí využít oslav, které Hutt ospořádal.

13.4. 6 BBY

09:06 Přistáli v Anaradově zikkuratu, loď byla zaparkována v podzemním hangáru a chlupáči, Regid a SAP, jak začal Chlouppek droidovi říkat, se vydali do hlavní síně. Droida nese Snowflejk na zádech.
Scary s Najibem zůstali na lodi. Asyrk před odchodem pozřel směs a byl v té době podle všech měřítek mrtvý.
09:10 Najib vypustil štěnice, se kterými se naboural do serveru a měli tak přísup ke kamerám, štěnicím a mapě celého komplexu.
09:11 Po příchodu do sálu se přidají k hodování a naoko se snaží najít kupce pro svého droida. Regid zaplul mezi hlouček intelektuálů a začal si cpát břicho.
09:15 Anarad postřehne dva albínské chlupáče a i když mu Chlouppek přijde povědomí, nepozná v něm chlupáče, který ho před čtyřmi lety navštívil a rozpáral světelným mečem.
10:17 Ještěrka se prokecal až ke kurátorovi Anaradovo sbírky, kterému pověděl o SAPu a o tom, že je i na prodej.
09:18 Kurátor byl předveden před chlupáče prohlédnout si SAP, zda stojí za koupi. Pochybnosti mu rozptýlil jeden šikovný mindtrick a už pelášil za Anaradem, se kterým Snowflejk nějakou chvíli smlouval, nakonec ho prodal relativně pod cenou a na oslavu obchodu byli všichni pozvání ke stolu pro vybrané hosty.
10:20 SAP byl zatím přezkoumáván čidly a skenery a i když byl Najib se Scarym připraveni zasáhnout nějakým systémovým obalamutěním, nebylo to třeba.
10:40 SAP se přesunul do trezoru.
12:43 Asyrk se probral. Uvnitř trezoru nebyly kamery, ale pohybová čidla, která Najib předtím deaktivoval a Asyrk mohl začít s prohledáváním.
13:05 Po dlouhých minutách našel Perlu Nicoty a poměrně hezký, ale velký světelný meč, který sebral taky a začal hledat cestu ven z pokladnice. Snowflejk i Regid se nechali unést oslavou. První se zkouřený plácá v rohu, druhý se opilí vytratil s jednou konkubínou do pokojů. Chlouppek zůstal sám v blízkosti Anarada, který si ho stále zkoumavě prohlížel a v chlupáčovi tak rostla nervozita.
13:10 Chlouppek se od Anarada dozvěděl, důvod jeho nenávisti vůči Gromboovi. Došlo mu, že v tom měl prsty jak jeho, tak Wyrrgyho otec.
13:10 Asyrk žádnou cestu nenašel, stěny byly tak silné, že se nebyl schopný ani spojit vysílačkou. Podařilo se mu ale Silově dloubnout do Chlouppka a začal klepat na vrata, jestli mu někdo náhodou neotevře.
13:11 Chlouppek se snažil zburcovat Snowflejka, ale ten byl úplně mimo a Regida nemohl najít.
13:14 Vytratil se tedy z hlavní síně a díky navigaci Najiba se dostal nepozorovaně ke vratům pokladnice zrovna ve chvíli, kdy se ji parta vystrašených a po zuby ozbrojených strážců snažila otevřít.
13:16 Jakmile klapl poslední zámek, nasadil si dejchátko a hodil mezi ně svou eko uspávací petardu.
13:17 Když se všichni váleli na zemi a ty dva šťastlivci, co je neuspal plyn, leželi v bezvědomí s otřesem mozku, pustil Asyrka, čapl SAPa a vydali se k lodi.
13:21 V půlce cesty se rozezněl alarm, takže kopli do vrtule. Najib se Scarym dělají vše co můžou, aby sabotovaly kamery.
13:25 V lodi skočil Chlouppek za knipl, ještě jednou se pokusil spojit s klukama v paláci a protože se mu jednoduše neozvali, proletěl stropem, Asyrk odpálil hlídající turbolaserovou věž a zmizeli do ztracena.

Když Anarad zjistil, co se stalo a co zmizelo, vyhmátl si Regida se Snowflejkem. Snažili se to ukecat, že netušili, co mu hráblo, dokonce se nabízeli, že zloděje pro Anarada uloví. Moc jim to nežral a chtěl svou perlu a trofej zpět. Nechal jim do zátylku nastřelit dálkově odpálitelnou výbušninu, a poslal je, ať toho chlupatého zloděje dostanou, jinak budou o hlavu kratší. Doposud neznal pravou totožnost bílého zloděje.
Ti dva se dostali na Nar Shaddaa, kde se schovali v Modrém Mandalorovi, kde jim Ronie zavolal odvoz k Sifale.
Tam se jim Scary pokusil deaktivovat ty výbušniny. Komplikace se vyskytla jen u Regida, kterému to bouchlo, ale naštěstí byl Chlouppek schopný Silově výbuch absorbovat. Asyrk se pochlubil ukradeným mečem, ve kterém Chlouppek poznal ten svůj, takže ho Asyrkovi hbitě zabavil.
Sifala byla nadmíru spokojená, všichni dostali svou odměnu, rozloučili se a vydali se slavit na Nar Shaddaa, protože proč se neschovávat na měsíci obíhajícím planetu, na které právě okradli pána podsvětí.