planeta Atalay

Planeta Atalay byla malá planeta nacházející se v Neznámých regionech někde mezi Ilumem a Rakata Prime. Byla obklopena rozsáhlou mlhovinou, kterou bylo nesmírně obtížné prolétnout. Považovalo se to za možné pouze pro jedince ovládajícího Sílu.
Planetu obíhaly dva měsíce, jeden geologicky velice aktivní, druhý zmrzlý, pokrytý sněhem.
Planeta sama o sobě byla obyvatelná a před tisíci lety byla domovem sekty uživatelů Síly, kteří si říkali Atalay.

Díky tomu že se Planeta nachází uprostřed neprozkoumané mlhovyni skrz kterou je nebezpečné proletět, tak během historie byla několikrát obydlená a zase opuštěná.
První jmeno planety bylo Rakateron v překladu "Daleko od Rakaty", planetu tímto pojmenovala pradávna rasa Rakatyů, kteří na planetě vybudovali zřídlo a údajně několik dalších stavebnich komplexů.
Druhe jméno Malauni dostala planeta přímo od prvních dvou velmistrů řadu Atalay, jeho význam je "Rovnováha"
Posledni třetí jméno které v tuto chvíli používají potomci trosečníků je Bol-Tawaran význam predkadu se dá přeložit jako "Ráj ztroskotanců".

Na planetě se nachází Údolí Ilien ve kterém je chrámový komplex řadu Atalay.

Největším městem na planetě je Toll-a-tawar město které založili trosečníci mezigalaktické výpravy.

Na planetě je určitě mnoho dalších zajímavostí o kterých zapisky později až budou objevena.