Pla'akrat

Pla'akrat byla loď třídy Lucrehulk, kterou Obchodní federace na začátku války klonů věnovala separatistické divizi výzkumu biochemických zbraní. Po mohutných úpravách, kdy byl prakticky celý její nákladový prostor přestavěn na laboratoře a pěstírny, odletěla do soustavy Frikk a zůstala tam přinejmenším následujících dvadvacet let. Už krátce po příletu začala těžit některé uhlovodíky z komet a stala se tak relativně soběstačnou1.
Už v prvním roce války na ní došlo k vyvinutí nanoviru, který pak Kunpi Tai letěla otestovat v polních podmínkách v soustavě Azoam. Když se nevrátila, měli zbývající členové týmu, Kudo Tai a Hina La, za úkol zajistit její osvobození z republikového vězení na Coruscantu, ovšem nikdy se jim to nepodařilo. Po neúspěchu byla loď oficiálně vyřazena ze seznamů konfederační flotily a byla vědcům pronajímána jakožto mobilní laboratoř, takže se po separatistické kapitulaci vyhnula demilitarizování a pravděpodobnému sešrotování.
V roce 18 BBY byl na její palubě v rámci zakázky pro Algernnon de Bray naklonován Woallc Con-Deniz, o osm let později pak Algernon de Bray.