Pirranhacca

Pirranhacca zvaný také Cypísek byl kousavý Wookiee z Rraholce na Kashyyyku. Narodil se roku 6 BBY jako Rrumcajsův pravnuk a tři týdny po bitvě o Yavin se na jeho rozkaz utkal s Rou D'Rixxem, který se společně se svým otcem a Furriosou pokoušel bez povolení projít jejich územím.
Souboj se neobešel bez krve a běsnění, ale Pirranhacca jej s přehledem vyhrál a zůstal poraženému zakousnutý v ruce i ve chvíli, kdy trojici přiletěli na pomoc Demonbacca a Champbacca. Ačkoliv měl oči pořád mírně podlité krví a navzdory scéně, kterou ztropila Fidorkka, postřehl pradědovo tajné znamení, aby se ani nehnul a pokusil se využít své situace k obohacení skupiny, načež ho děsivá Wookiee i s Rodým čapla a odtáhla na palubu záchranné lodi. Tak se dostal na Jungle Jet, který letěl atakovat imperiální interdiktor Götterdämmerung na orbitě a který měl Pirranhacca v plánu někdy v budoucnu štípnout, aby si šplhl u pradědy. Po bitvě jej Champbacca Roudýmu z ruky odstranil žížalovicí a mrňous se probral až na základně odboje v mlhovině Tyyyn. Tam se s Roudým opět několikrát setkali, a ač na něj zprvu vrčel, nakonec byl přítomnými dospělými umravněna a podělil se s ním o oběd. Navzdory jazykové bariéře se celkem rychle skamarádili.
I proto následně vyrazil na Jolly Jedie, kde posílil kontingent prcků a kde ho konečně pořádně vychovali, takže možná nikdy žádnou loď neukradl. Ale možná jo.

d20

jako malý běsnící skrček
Thug 1 / Fringer 1
Intimidate +6, Climb +5, Swim +4, Jump +3, Survival +1
Athletic, Toughness, Alertness

po zahájení převýchovy
Fringer 2
Intimidate +8, Climb +8, Jump +6, Listen +6, Spot +6, Swim +5, Survival +4, Escape Artist +2
Toughness, Alertness