Pertrr

Pertrr řečený Beztlap byl Wookiee z Kashyyyku, bard, rodák z Chenachochanu a dlouhou dobu tamní soudruh náčelník. Měl syna Murrinha a byl velkým fanouškem vlády lidu a samozřejmě také FC Fárač.

Historie

Už v raném dětství přišel při závalu o obě ruce, ale jeho nadšení pro dolování rudy a budování socialistické komunity to nijak nezchladilo. S pomocí mladší sestry začal psát budovatelské básně, v nichž orodoval za chudý lid horníků, a to mu vyneslo takovou popularitu, že byl jednohlasně zvolen novým soudruhem náčelníkem Chenachochanu.
Ekonomickou krizi se snažil řešit, ale moc toho nezmohl a alespoň udržoval dobré vztahy v komunitě a získal pro vesnici několik prestižních ocenění za svou básnickou tvorbu. Další popularitu mu vynesl syn Murrhinho, který byl nejlepším fotbalistou, jaký se kdy ve vesnici narodil, neboť vstřelil konkurenčním Hromosvodům více než jeden gól.
Během krize po rozkazu 66 se účastnil porady náčelníků, ale kromě několika teskných bonmotů moc neměl čím přispět. Důležitější bylo, že díky tomu přežil zkázu Chenachochanu a mohl se chvíli ukrývat v lesích před otrokáři. Se svým postižením však nemohl šplhat, byl brzy dopaden a poslán do jednoho z prvních pracovních táborů.
Tam byl vzhledem k politické historii a neschopnosti pracovat rychle utracen.