Pennalta

[„Nesimuluj a hraj, nebo snad chceš, aby Zhamberrk prohrál?!“]
- Pennalta na hráče s trojitou frakturou stehenní kosti

Pennalta byla wookijská zdravotnice z Kashyyyku, mladší sestra Branccy, zdravotnice FC Hromosvodi a později členka posádky Jolly Jedie, kde působila jako levá dorážečka FC Hromfárač.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 21 BBY a její otec, fotbalový fanoušek, byl opět zklamán, že ani druhé dítě není syn, z nějž by mohl vychovat kopálistu. Odradit se ale opět nenechal, od útlého dětství cvičil s dcerkou a její starší sestrou na dvorku, učil je nejrůznější fígle a trpělivě jim vysvětloval pravidla. Pennalta je ani ve svých dvou letech nechápala a o to méně si všímala politických změn ve vnější galaxii.

Občanská válka

Systematické zotročování se Zhamberrku vyhlo a Pennalta se tedy dožila puberty, kdy poslala otce do prdele a podala si přihlášku na zdravotnickou školu ve Rwookrrorro. Ta však byla již nějaký ten pátek Impériem zrušena, a tak musela vzít zavděk knížkami a praxí u zhamberrského doktora, což ji značně zocelilo. Studium si ale užívala, stejně tak fakt, že bylo ve vesnici pořád dost samečků, co ji (zejména v porovnání se sestrou) považovali za atraktivní, a snila o tom, že svým vzděláním jednou trumfne doktora Pellebaccu z Chenachochanu.
V roce 7 BBY přišla o sestru, ale pokračovala v učení a sama byla lapena až o dva roky později, když hledala ingredience na léčivý preparát. Byla odeslána do Tábora 52, kde sice zahlédla sestru, ale pak hned dostala inhibiční čip a byla nucena okopávat kashyyycký chmel.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti byla zachráněna kashyyyckým odbojem, když Šošonský král se svou jízdou tábor napadl a spoustu otroků osvobodil. Na základně v mlhovině Tyyyn potkala sestru a společně se rozhodly přidat k buňce kapitána Simbaccy, protože slyšely, že má na lodi trávník.
Tam pomáhala hlavně jako zdravotní sestra, ale když padl návrh na založení palubního fotbalového týmu, nebránila se a stala se jeho součástí. Taky začala randit s Kachullim, ale ten se při pohledu na nepořádek v její kajutě zhrozil a nic z toho nebylo.1

Potenciália

Možná bude mít příležitost se blýsknout jako týmový zdravotník a možná naučí Frodirra, pokud bude mít fakt velkou kliku, jezdit na kole.

d20

Tech Specialist 3 / Soldier 1
Intimidate +12, Treat Injury +11, Knowledge (anatomy, football, herbology) +7, Craft (stimulants) +6, Profession (medic) +6, Climb +5, Tumble +5
Skill Emphasis (Treat Injury), Headstrong, Run
Medical Mastery, Courage under Fire