Pennalta

[„Nesimuluj a hraj, nebo snad chceš, aby Zhamberrk prohrál?!“]
- Pennalta na hráče s trojitou frakturou stehenní kosti

Pennalta byla wookijská zdravotnice z Kashyyyku, mladší sestra Branccy, zdravotnice FC Hromosvodi a později členka posádky Jolly Jedie, kde působila jako levá dorážečka FC Hromfárač. Ačkoliv fungovala jako zdravotnice, neměla žádné formální vzdělání v oboru, zvládala ošetřovat jen zranění z trávníku a ve více než polovině případů nahazování vykloubeného ramene dotyčnému kvůli přílišné síle ještě zlomila ruku. Byla to relativně komunikativní a příjemná společnice, pokud ovšem protistranu nepovažovala za simulanta, což se dělo hodně často.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 21 BBY v Zhamberrce a její otec, fotbalový fanoušek, byl opět zklamán, že ani druhé dítě není syn, z nějž by mohl vychovat kopálistu. Odradit se ale opět nenechal a jakmile ji kvůli výcviku Branccy přestal zapomínat v jeslích,1 cvičil i Pennaltu, učil je nejrůznější fígle a trpělivě jim vysvětloval pravidla. Pennalta je ani ve svých dvou letech nechápala a o to méně si všímala politických změn ve vnější galaxii.

Občanská válka

Systematické zotročování se Zhamberrku vyhnulo a Pennalta se tedy dožila puberty, kdy poslala otce do prdele a podala si přihlášku na zdravotnickou školu ve Rwookrrorro. Ta však byla již nějaký ten pátek Impériem zrušena, a tak musela vzít zavděk knížkami a praxí u zhamberrského doktora, což ji značně zocelilo. Studium si ale užívala, stejně tak fakt, že bylo ve vesnici pořád dost samečků, co ji (zejména v porovnání se sestrou) považovali za atraktivní, a snila o tom, že svým vzděláním jednou trumfne doktora Pellebaccu z Chenachochanu.
V roce 7 BBY přišla o sestru, ale pokračovala v učení a sama byla lapena až o dva roky později, když hledala ingredience na léčivý preparát. Byla odeslána do Tábora 52, kde sice zahlédla sestru, ale pak hned dostala inhibiční čip a byla nucena okopávat kashyyycký chmel.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti byla zachráněna kashyyyckým odbojem, když tábor napadla jízda Šošonského krále a spoustu otroků osvobodil. Na základně v mlhovině Tyyyn potkala sestru a společně se rozhodly přidat k buňce kapitána Simbaccy, protože slyšely, že má na lodi trávník.
Tam pomáhala hlavně jako zdravotní sestra, takže byla k ruce, když IM-62 začal s pokusným odstraňováním inhibičních čipů, a pak se starala o ty nešťastníky, u nichž se to moc nepovedlo. Ve volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime hlasovala pro Michurrina, nicméně když byl začátkem července roku 0 ABY založen Hromfárač, vlastně se k němu přidala docela ochotně. Taky začala zkusmo randit s Kachullim, ale ten se při pohledu na nepořádek v její kajutě zhrozil a nakonec z toho nic nebylo.2
Ačkoliv byla trochu starší, pozval ji koncem roku 0 ABY na rande i Frodirr. Toho odmítla s tím, že to bude přicházet v úvahu až ve chvíli, kdy uvidí prase lítat, čímž ho však místo odpálkování motivovala k sehnání prasete a někoho schopného v Síle.3 Obecně se pak socializovala jen opatrně a především s fotbalisty, pročež si na svatbě kapitána a Merumeccu moc pěkně pokecala s Hannou.
Když se vedení Hromfárače ujal Zubacca, Pennalta za to byla docela ráda, protože to znamenalo značné zvýšení profesionality. Nedostavilo se však kýžené snížení počtu zranění při trénincích a navíc mu musela vysvětlovat, že přidat do jídelníčku hráčů naštípané hokejky není úplně dobrý nápad.4

Potenciália

Když to dobře půjde, naučí se kvůli ní Frodirr používat Sílu a na to rande přeci jen půjdou.

d20

Tech Specialist 3 / Soldier 1
Intimidate +12, Treat Injury +11, Knowledge (anatomy, football, herbology) +7, Craft (stimulants) +6, Profession (medic) +6, Climb +5, Tumble +5
Skill Emphasis (Treat Injury), Headstrong, Run
Medical Mastery, Courage under Fire