Pellebacca

Pellebacca byl Wookiee z Kashyyyku, rodák z Chenachochanu a bývalý zdravotník FC Fárač. Jakožto občanovi s nejlepším zdravotnickým vzděláním ve vesnici mu ostatní říkali doktore a velké popularitě se těšil také proto, že měl jako jediný přípojku na Holonet, kde se daly sledovat zápasy Fárače.

Historie

Narodil se někdy před rokem 450 BBY a během války klonů už to byl zkušený zdravotník, který uměl kromě rovnání zlomenin a foukání bolístek z trávníku taky vařit nejrůznější čaje, které měly pomáhat s odstraňováním prachu a azbestu z plic horníků.
V roce 19 BBY, několik hodin po vydání rozkazu 66, sledoval s dalšími fanoušky zápas Fárače s FC Hromosvodi Zhamberrk a svou návštěvou je poctil Champbacca. Pellebacca ho zprvu ignoroval, protože se soustředil na hru, ale pak toho zkurvence zhamberráckého vyhnali a on si šel stěžovat republikovým silám na planetě, že nedokážou ohlídat migraci podobných budižkničemu. Nepochopil, že Republika padla a vystřídala ji nekompromisní diktatura, a stěžoval si až do chvíle, kdy byl celý Chenachochan zničen ranou z Venatoru Yures, pro výstrahu všem ostatním chlupáčům. Byl tak přímo zodpovědný za zničení vesnice a smrt všech přítomných včetně sebe.