Pastar

Pastar byl trandoshanský kurýr, který převážel důležité náklady a osoby mezi Huttským prostorem a sektorem Mytaranor. Byl to schopný pilot, vlastnil nákladní loď Nostromo a ve volném čase se zajímal o politiku.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se na palubě neznámé vesmírné lodi někdy kolem roku 40 BBY a už od útlého věku si zvykal na dlouhé mezihvězdné lety, protože jeho rodičové byli rovněž kurýři. Pastar nikdy ani neuvažoval o tom, že by se sám živil něčím jiným, a protože jim dělal radost, věnovali mu velkou část výdělku z jedné moc povedené akce pro Hutty, aby si koupil vlastní loď. Čekali, že sáhne po nějakém tom transportéru třídy YT, ale on místo toho využil výprodeje vysloužilé republikové techniky a ujal se omláceného křižníku třídy Consular, který by jinak šel do šrotu na Raxus Prime. Musel na něm hodně máknout, ale taky měl pak výrazně větší nákladový prostor než většina dopravců, co se spokojila s YT-něco, a o nabídky neměl nouzi. Specializoval se zejména na rychlou přepravu cenných nákladů mezi Nal Hutta a Trandoshou, ale protože takových zakázek nebylo zas tak moc, doplňoval to i méně lukrativními kšefty na přilehlých planetách. Za slušné peníze například dopravil Karrotku a Zylvarra z Nar Shaddaa do Kachirha a nenapálil ani Memectala, který jeho služeb využíval při obchodních cestách do Huttského prostoru.
Krátce před začátkem války klonů několikrát pracoval pro Hessku a Yarrina, s jejichž politikou mírového soužití Wookiů a Trandoshanů vesměs souhlasil, a kromě Alaris Prime navštívil i Coruscant a další světy, které ležely mimo jeho obvyklé pole působnosti. Během války se snažil obloukem vyhýbat všem bojům a docela se mu to dařilo.

Občanská válka

Když došlo k převratu, nemyslel si, že by to na něj mělo nějaký zásadní vliv, ale mýlil se. Militantní Trandoshané, kteří se díky tomu dostali k moci, mu dávali jeho domnělou kolaboraci s chlupáči pěkně sežrat a postupem času ho donutili se úplně vyhýbat jejich domovskému světu. V žaludku jim však ležel dost na to, aby po něm poslali lovce odměn, kterému se krátce před bitvou o Yavin podařilo ho na Nar Shaddaa zajmout a dopravit na Alaris Prime. Tam byl naložen na transport a odeslán do Tábora 52, kde se měl přidat ke svým kamarádíčkům v okopávání kashyyyckého chmele, ale kashyyycký odboj tomu zabránil a on se spolu s Hesskou dostal do bezpečí na základnu v mlhovině Tyyyn. Tam se jeho bývalí zaměstnavatelé přidali k posádce Jolly Jedie, ale Pastar až tak radikální nebyl a řekl si, že zkusí sehnat svou loď a znovu se dát na přepravování.

Potenciália

Zkusil u kapitána Simbaccy vyjednat pomoc se získáním lodi, a pokud se to povedlo, určitě na palubě uvítal Balmorru se Sulaccem. Protože Nostromo a Sulacco k sobě prostě patří.

d20

Soldier 6 / Starship Ace 1
Astrogate +15, Pilot +15, Computer Use +12, Repair +12, Knowledge (bureaucracy, politics) +10, Spot +6, Intimidate +5
Spacer, Starship Operation (space transport), Lightning Reflexes, Starship Dodge (space transport), Dodge, Low Profile, Mobility