Parlara VII

Parlara VII byl sedmý měsíček obíhající kolem plynného obra Parlara někde v sektoru Anoat. Ačkoliv byl obyvatelný, nikdy na něm trvale nežila větší populace a neměl jakoukoliv strategickou hodnotu, jen si tam občas něco schovala menší banda pašeráků. Pokrývala ho hustá džungle plná nejrůznějšího hmyzu, pavouků1 a hadů2.

Historie

Krátce před rokem 41 BBY tam neznámý drogový magnát vybudoval malou laboratoř s plantáží, kde pro něj rodiče Shiva Lupa pěstovali blikšiš. Tato droga se záhy stala velmi oblíbenou, ale její zdroj našel přes distribuční centrum na nedalekém Bespinu rytíř Jedi Champbacca a zničil ho. Následně tam dva měsíce pobyl a měsíček si pro jeho příjemné klima a bohatý ekosystém oblíbil natolik, že tam zkusmo vzal i svou první učednici, ovšem moc dobře to nedopadlo3 a ještě rád se po pár dnech vrátil. S učednicí druhou už tam vydržel tři měsíce, společně odhalili pašeráckou skrýš4 a snědli mraky brouků a ona na to ještě dlouho ráda vzpomínala. Dokonce se tam sama během války klonů vrátila5.

Fauna:

  • sedmihlavá hydra6
  • brouci tesařík a bolehlav7
  • tygři a jistý velmi chutný tvor se čtyřma ušima8
  • stopadesátinožka9
  • extrémně chutní električtí úhoři10